اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم خبر داد

تشکیل کانون بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی در جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: برای بازنشستگان این دانشگاه به عنوان کسانی که توان خود را صرف خدمت به کشور کردند امکانات در خور شان فراهم می‌شود.

تشکیل کانون بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی در جهرم
  به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدکاظم تدین بعد از ظهر امروز در جلسه راه‌اندازی کانون بازنشستگان این دانشگاه اظهار داشت: احترام به بزرگان و پیشکسوتان یک وظیفه اجتماعی است و این عزیزان که سی سال از عمر پرخیر و برکت خود را در راه خدمت سپری کرده‌اند با کوله‌باری از تجربه از جایگاه و منزلت ویژه‌ای در پیشگاه خداوند متعال برخوردار هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: فعالیت این کانون سرمنشا و سرآغاز خوبی برای اقدامات بازنشستگان است و از تمام کسانی که در تشکیل و استقلال آن تلاش کردند قدردانی می‌کنم.
 وی با بیان اینکه ما برای خدمت به بازنشستگان هر آنچه از دستمان بر بیاید انجام می‌دهیم و این را وظیفه خود می‌دانیم خاطرنشان کرد: برای بازنشستگان به عنوان کسانی که توان خود را صرف خدمت به کشور کردند امکانات در خور شان فراهم می‌شود و ما آماده هرگونه همکاری با مجموعه کانون برای خدمت رسانی به این قشر محترم و پیشکسوت هستیم.
 ایرج قناعتیان نماینده فرمانداری جهرم نیز در این مراسم ضمن تشریح مراحل انتخابات کانون بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: بازنشستگی پایان راه نیست بلکه آغاز راهی نو در زندگی است و مسئولان نیز باید قدردان بازنشستگان باشند.
وی تصریح کرد: باید این کانون در سه سال فعالیت هیئت مدیره با برنامه‌ریزی دقیق در مسیر خدمت رسانی به این قشر تلاش کند تا از زحمات 30 ساله این عزیزان قدرشناسی شود.
خلیل خلیلی، مدیر امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز طی سخنانی با بیان برنامه‌های دانشگاه برای بازنشستگان گفت: تمام زحمات شما برای آیندگان راه‌گشا است و به پیشرفت هر نهاد و ارگانی کمک می‌کند.
وی افزود: آغاز به کار این کانون با استقلال از استان فارس یکی از تلاش‌های مدیران و بازنشستگان دانشگاه به شمار می‌رود.
مدیر امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین گزارشی از تلاش‌های این بخش برای رفاه بیشتر بازنشستگان بیان کرد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول