اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد:

راسخ‌تر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: امروز دشمنان اسلام چشم به نحوه حضور مردم در صحنه دارند به همین دلیل امسال محکم‌تر و راسخ‌تر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنیم.

راسخ‌تر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام سیدمهدی صدرالساداتی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از جانبازان 70 درصد و قطع نخاعی استان یزد در مسجد حظیره اظهار داشت: جانبازان امروز یادآور رشادت‌ها و روزهای سخت جنگ هستند که با تمام وجود خود از اسلام، انقلاب، ولایت و کشور دفاع کردند.

وی همچنین تقارن سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) با ایام سالروز پیروزی انقلاب را نشانه خوبی دانست و افزود: امروز پس از 14 قرن از حیات اسلام و 33 سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اسلام و فرهنگ انقلاب ایران به جهان صادر و باعث بیداری کشورهای اسلامی و حتی غیراسلامی شده است.

صدرالساداتی خاطرنشان کرد: کشور ما امروز در شرایط حساسی قرار گرفته و باید مراقب دسیسه‌های دشمنان باشیم زیرا جنگ هنوز ادامه دارد و تنها شکل آن تغییر یافته و به جنگ رسانه‌ای و فرهنگی تبدیل شده است.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب و منافقان از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنی خود را نشان داده‌اند اما چون نتوانستند در مقابل استقامت ملت ایران به موفقیت برسند، نحوه جنگ خود را عوض کرده‌اند.

صدرالساداتی تاکید کرد: امروز باید محکم‌تر و راسخ‌تر از قبل در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم و مسئله مهم دیگر شرکت در انتخابات است که اهمیت آن بر کسی پوشیده نیست.

وی تاکید کرد: اگر نتوانستیم در انتخابات نسبت به انتخاب کاندیدایی شناخت پیدا کنیم باید از اشخاص متدین و متعهد اطلاعات کسب کنیم تا به انتخابی اصلح دست بزنیم.

حسین زارع یکی از جانبازان دوران دفاع مقدس نیز در این مراسم با بیان اینکه نسل سوم در فضایی غبارآلود و زمانی‌که امام (ره) را درک نکرده بود، پا به میدان گذاشت، اظهار داشت: این نسل همواره مورد توجه دشمن بوده و حتی در فتنه 88 نیز دشمن از بسیاری از جوانان این نسل سوء استفاده کرد.

وی تاکید کرد: دشمن می‌خواهد به هر نحو ممکن، نسل سوم انقلاب را جلب، جذب و منحرف کند.

زارع خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی جوانان باید حساس، بیدار و بصیر باشند و در صحنه‌های مختلف حضور پیدا کنند و به دشمن نشان دهند که همچنان گوش به فرمان رهبری و ولایت هستند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول