اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌ مساجد چهارمحال و بختیاری:

22 بهمن همایش بزرگ ولایت‌مداری ملت ایران است

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌ مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: 22 بهمن همایش بزرگ ولایت‌مداری ملت ایران است.

22 بهمن همایش بزرگ ولایت‌مداری ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام مراد یوسفی پیش از ظهر امروز در همایش قرآن و خانواده در مجتمع فرهنگی هنری مهر شهرکرد با تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: تقارن سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و میلاد پیامبر اکرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) مناسب‌ترین فرصت و امکان را در اختیار ما قرار می‌دهد تا بیش از پیش به ترویج و اشاعه آموزه‌های دینی بپردازیم.

وی افزود: دین مبین اسلام آموزه‌ها و دستورات انسان‌سازی دارد که هر یک از آن‌ها می‌توانند انسان را به سعادت ابدی رهنمون سازد.

یوسفی انس با قرآن و تعمیق آموزه‌های انسان‌ساز آن در جامعه را از مهم‌ترین برنامه‌های کانون مساجد عنوان کرد و گفت: ما باید با قرآن به عنوان بزرگترین معجزه حضرت محمد(ص) بیش از پیش انس بگیریم و زمینه و بستری فراهم کنیم تا جوانان و نوجوانان بیش از پیش با این منبع وحی الهی آشنا شوند و در رفتار و گفتار خود از آن بهره بگیرند.

مسئول دبیرخانه کانون‌ مساجد چهارمحال و بختیاری بر ضرورت بهره‌گیری از فضایل و ویژگی‌های اخلاقی حضرت محمد(ص) تاکید کرد و گفت: مسئولان کانون‌های مساجد استان باید با اخلاق اخلاقی و خوش‌رویی که از مهم‌ترین ویژگی‌های رفتاری حضرت رسول(ص) است در جذب جوانان به مسجد به نحو مطلوب اقدام کنند.

وی 22 بهمن را همایش بزرگ ولایت‌مداری ملت ایران برشمرد و گفت: باید با استفاده از فرصت دهه مبارک فجر دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را در جامعه و به‌ویژه برای نسل جوان به خوبی تبیین کرد.

یوسفی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از آموزه‌ها و ارزش‌های دین اسلام است، افزود: اسلام و مبانی دینی و الهی آن در پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار آن نقش بسزایی داشته که رسالت واقعی ما نیز ترویج و تعمیق این ارزش‌ها برای افراد جامعه به ویژه نسل جوان است.

وی در ادامه تعداد کانون‌های مساجد این استان را 270 کانون برشمرد و گفت: در حال حاضر بیش از 22 هزار و 870 نفر عضو کانون‌های مساجد این استان هستند.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول