اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هادی سیاسی سپاه چهارمحال و بختیاری:

مردم در یوم‌الله 22 بهمن حماسه‌ای دیگر خلق می‎کنند

خبرگزاری فارس: یک هادی سیاسی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: مردم سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه و پرافتخار یوم‌الله 22 بهمن شرکت کرده و بار دیگر حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

مردم در یوم‌الله 22 بهمن حماسه‌ای دیگر خلق می‎کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، صمصام امیری پیش از ظهر امروز در مراسم جشن میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در شهر سودجان، اظهار داشت: احیای تفکر دینی در کشور مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: دشمن از ابتدای پیروزی انقلاب با دسیسه‌های مختلف به دنبال نابودی انقلاب اسلامی و خفه کردن صدای دین بود ولی با همت والای ملت ایران و رهبری‌های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری دشمنان نتوانستند به اهداف پلید خود دست یابند.

امیری ادامه داد: دشمن به این نتیجه رسیده است که تنها دین مبین اسلام است که می‌تواند در مقابل آنها ایستادگی کند به همین منظور به دنبال جدایی جوانان از دین هستند.

این هادی سیاسی سپاه با اشاره به ایجاد شبهه توسط دشمنان، گفت: امروز ما باید با تمامی توان در مقابل شبهاتی که منحرفان علیه اسلام ایجاد می‌کنند، مقابله و به دنبال پاسخگویی آنها باشیم.

وی در ادامه خواستار حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن شد و گفت: مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار ایران اسلامی با حضور گسترده در این راهپیمایی به دشمنان نظام اسلامی ثابت خواهند کرد که ملت بزرگ از آرمان‌های امام (ره) لحظه‌ای عقب ننشسته‌اند.

وی تصریح کرد: در دوره‌ای که دشمنان چشم طمع به کشور ما دارند حضور گسترده مردم در این راهپیمایی دشمن‌شکن و حماسی‌تر از گذشته خواهد بود.

امیری حمایت از رهبر انقلاب و ارکان نظام جمهوری اسلامی را از اهداف اصلی حضور جدی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن عنوان کرد و گفت: مردم علاوه بر بیعت مجدد با آرمان‌های بزرگ رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بار دیگر هم‌صدا با مردم سراسر ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه و پرافتخار یوم‌الله 22 بهمن شرکت کرده و حماسه دیگری خلق می‌کنند.

در آستانه ولادت باسعادت نبی گرامی اسلام(ص) و امام جعفرصادق(ع) همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر جشن میلاد نور و پیروزی انقلاب اسلامی در شهر سودجان برگزار شد.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول