اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه جبهه متحد اصولگرایان مازندران به مناسبت 22 بهمن

تقارن راهپیمایی 22 بهمن با میلاد حضرت رسول گرانبهاست

خبرگزاری فارس: در بیانیه جبهه متحد اصولگرایان مازندران به مناسبت 22 بهمن آمده است: اکنون راهپیمایی 22 بهمن سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی آغاز می‌شود که تقارن آن با میلاد با سعادت رسول گرامی اسلام (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) بر نورانیت و درخشندگی آن می‌افزاید.

تقارن راهپیمایی 22 بهمن با میلاد حضرت رسول گرانبهاست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در بیانیه جبهه متحد اصولگرایان مازندران آمده است: بهمن و ایام‌الله دهه فجر یادآور پیروزی ملتی بپا خاسته برای تحقق بزرگ‌ترین حماسه تاریخی ایرانیان در رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و روز به ثمر نشستن مجاهدت‌های ملت رشید و فداکار ایران با رهبریت الهی رادمرد بزرگ عرصه سیاست و فقاهت است که با الهام از آموزه‌های دینی و در سایه معنویت خردمندانه و با توسل و برخورداری کامل از ولایت ائمه اطهار و امتداد آن توسط خلف صالحش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ظلم استبدادی و سیطره استکباری را در هم شکستند و بزرگ‌ترین معجزه قرن را رقم زدند و الگوی مبارزات عدالت‌طلبانه ملل مظلوم جهان و مستضعفان تحت ستم شدند.

در این بیانیه تاکید شد: اکنون راهپیمایی 22 بهمن سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی آغاز می‌شود که تقارن آن با میلاد با سعادت رسول گرامی اسلام (ص) و میلاد امام جعفر صادق (ع) بر نورانیت و درخشندگی آن می‌افزاید.

در بخشی از این بیانیه آمده است: این در حالیست که با عینیت یافتن صدور انقلاب اسلامی به جهان در حالی وارد جشن‌های سی و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌شویم که صدای اسلام‌خواهی ملت‌های مسلمان در منطقه طنین‌افکن است و طاغوت‌های مسلط بر کشورهای اسلامی یکی پس از دیگری به خاک مذلت فرو می‌افتند.

در بیانیه جبهه متحد اصولگرایان مازندران آمده است: اکنون انقلاب اسلامی در شرایطی است که وعده الهی حضرت امام (ره) مبنی بر پیروزی ملت‌های مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق است. هم‌اکنون بیداری اسلامی و هوشیاری مستضعفان جهان، نه تنها فرعون‌های شمال آفریقا را به گرداب قهرآمیز کشانده است، بلکه کاخ ستم مرتجعان عرب را نیز به لرزه درآورده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: این نعمتی است که پس از فهم، شکر می‌طلبد و چه شکری بالاتر از بهره‌وری درست و کامل از آنها در مسیر رشد و پیشرفت و اینک جمهوری اسلامی در سی ‌و سومین سالگرد حیات مبارکش در آستانه برگزاری نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی که حرکت شاکرانه دیگری از سوی صاحبان اصلی آن که مردم هستند، قرار گرفته است.

جبهه متحد اصولگرایان استان مازندران با صدور این بیانیه و دعوت از همه اقشار جامعه در ادامه مسیر الهی انقلاب اسلامی و بیعت مجدد با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و به‌ جای آوردن شکر این نعمت عظیم در مایوس کردن دشمنان انقلاب اعلام می‌دارد که در شناخت راه و هدف دشمن هیچگاه دچار تردید نخواهد شد و می‌دانیم که استکبار جهانی لحظه‌ای از دشمنی کردن با این انقلاب و مردم شریف ایران دست برنخواهد داشت و به اذناب داخلی و فریب‌خوردگان هم نصیحت می‌کنیم که به دامان پرمهر انقلاب اسلامی بازگردند و بیش از این در مسیر پیشرفت کشور و اعتلای آن سنگ‌اندازی نکنند.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول