اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دلیجان در مجلس:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن شعور انقلابی را به نمایش می‌گذارند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اوج شور و شعور مردم ایران را به نمایش خواهد گذاشت.

مردم در راهپیمایی 22 بهمن شعور انقلابی را به نمایش می‌گذارند

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: ملت ایران با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان نشان می‌دهند که این ملت همچنان توانایی خلق حماسه‌های بزرگ و ماندگار را دارند.

وی تصریح کرد: 22 بهمن تجلی‌گاه انسجام ملی و تجلی‌گاه وحدت و وفاداری یک ملت با رهبر و مقتدای خویش است و ثابت می‌کند که مردم ایران اسلامی همواره برای اجرایی شدن احکام و آموزه‌های دین اسلام در صحنه‌های مختلف حضور دارند.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی حضور در راهپیمایی را استمرار بخش راه شهدا دانست و افزود: قشرهای مختلف مردم  اعم از کارگر، کارمند و کاسب و دانشجو و استاد و مهندس و... با طرز فکرهای متفاوت با شرکت در راهپیمایی این پیام را به گوش جهانیان می‌رسانند که همواره راه افتخارآمیزی را که با انقلاب آغاز کرده‌اند، خواهند پیمود و در پیمودن این راه و مسیر لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

سلیمی شرکت قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی را موجب تعالی و اقتدار بیش از پیش ایران در صحنه‌های ملی و بین‌المللی دانست و بیان داشت: ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی این پیام را به گوش استکبار می‌رسانند که با زبان زور نمی‌توان با این ملت سخن گفت و جنگ روانی نخواهد توانست ذره‌ای در عزم این ملت خلل ایجاد کند.

وی ادامه داد: دشمنان باید بدانند که مردم ایران اسلامی با استقلال و اقتدار کامل راه شهدا را طی خواهند کرد، چرا که به برکت خون شهدا این انقلاب به یک انقلاب بالنده تبدیل شده که از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است.

نماینده مردم دلیجان و محلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مقدمه‌ای است برای باشکوه ‌برگزار شدن انتخابات و تمام سم‌پاشی‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول