اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ستاد احیای امر به معروف سیستان و بلوچستان:

22 بهمن نقطه عطفی ماندگار در تاریخ ایران است

خبرگزاری فارس: ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: 22 بهمن نقطه عطفی ماندگار در تاریخ مبارزات آزادی‌خواهانه ملت مسلمان ایران به رهبری حضرت امام خمینی است.

22 بهمن نقطه عطفی ماندگار در تاریخ ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان در این بیانیه آمده است: در 22 بهمن مبارزات امت مسلمان ایران در برابر ظلم و جور، استبداد و استعمار به رهبری آن فقیه فرزانه، شجاع و مبارز با تکیه بر ظرفیت‌های عظیم مردمی و اسلام به ثمر نشست.

این بیانیه حاکی است:  22 بهمن سرآغاز پیوند مبارک جمهوریت و اسلامیت و برپایی حکومتی نوین بر مبنای این دو اصل با تاکید بر حق خدادادی به بشریت، یعنی "آزادی" است و ملت ستمدیده ایران لبیک گوی آن عبد مخلص خدا شد و شهد پیروزی را چشید و عزت، سربلندی، پیشرفت و ترقی را در سایه اسلام ولایی تجربه کرد.

در این بیانیه تاکید شده است: در دهه فجر امسال بیداری اسلامی، طلیعه پیروزی کشورهای مسلمان منطقه با الهام از انقلاب اسلامی ایران، بارقه امید را در دل مستضعفین جهان بیش از پیش پر فروغ تر کرده، به طوری که رویش‌های آن در جهان اسلام و در بین مستضعفان جهان به ظهور رسیده و همچون خاری در چشم شیطان بزرگ خودنمایی می کند.

در ادامه آمده است:  مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر و غاصب اسرائیل و  ایادی شکست خورده داخلی‌شان، در آستانه نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی سعی دارند بار دیگر تمام توان خود را این بار، ظاهرا در بوته اقتصادی به آزمایش بگذارند و با ضربه زدن به اقتصاد کشور، مردم را از شرکت فعال و حداکثری در انتخابات باز دارند؛ البته امت حزب‌الله و مردم شجاع و با بصیرت ایران اسلامی پاسخ قاطع خود را با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای همچون گذشته خواهند داد و تیزی بحران آفرینی آنان را به حول و قوه الهی به قلب استکبار خواهند نشاند.

این بیانیه حاکی است: همچنان که شاهد هستیم استکبار در عرصه سیاسی و در نگاه جهانیان، متحدان خود را در مناطق حساس خاورمیانه و آمریکای لاتین پی در پی از دست می‌دهد و مورد انزجار ملت‌های جهان و حتی مردم آمریکا و اروپا قرار گرفته و اسرائیل غاصب و صهیونیزم جهانی با شکست‌های مفتضحانه در جنگ‌های نابرابر با حزب الله لبنان و مردم غزه به شدت در افکار عمومی جهان، منزوی و در سراشیبی سقوط قطعی قرار گرفته، در عرصه اقتصادی نیز، بحران بزرگ اقتصادی، نظام سرمایه داری را محاصره و سردمداران آن را گیج و مبهوت کرده اما در ایران اسلامی رویش‌های گسترده در جوانان پر شور و انقلابی و شکوفا شدن دانشمندان جوان در تمام عرصه‌های علمی به ویژه انرژی هسته‌ای سبب شده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: به برکت خون شهدا، رهنمودهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای دامت برکات، امید آینده‌ای بس روشن و امید بخش در پیش روی ایران و جهان اسلام ترسیم می‌شود.

در این راستا ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر استان سیستان و بلوچستان با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهداء و با حضور آگاهانه همراه امت وحدت آفرین در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن فعالانه شرکت می‌کند و از مردم غیور و ولایتمدار استان دعوت می‌کند تا در این راهپیمایی بزرگ شرکت کنند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول