اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان

22 بهمن و 12 اسفند موجب عظمت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با صدور بیانیه‌ای مشترک به مناسبت 22 بهمن گفتند: راهپیمایی 22 بهمن و حضور همه جانبه در انتخابات 12 اسفند موجب عظمت ملت ایران است.

22 بهمن و 12 اسفند موجب عظمت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی و مهدی سعادتی با صدور بیانیه‌ای مشترک به مناسبت یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشتند: انقلاب اسلامی ایران حاصل پیروی محض از ولایت مطلقه فقیه به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بود که نه تنها سرآغاز تحولات جدی و مهم در داخل کشور بلکه در منطقه و جهان شد و زمینه‌های حاکمیت اسلامی را در کشورهای اسلامی فراهم کرد.

این بیانیه می‌افزاید: انقلاب اسلامی مقدمه‌ای بود تا خیزش‌های اسلامی علیه دیکتاتورهای جهانی صورت گیرد و امروز بیداری اسلامی و سقوط طاغوت‌ها و حاکمان مستبد، انقلاب اسلامی ایران را از غربت بیرون آورده و آن را جهانی کرده است.

در بیانیه نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان اضافه شده است: بار دیگر 22 بهمن از راه می‌رسد تا شکوه و عظمت دوباره مردم پر افتخار ایران در این یوم‌الله تاریخی، برای بزرگداشت سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای تمام جهانیان به نمایش گذاشته شود.

در ادامه بیانیه ذکر شده است: حضور حماسی ملت عزیز ایران به ویژه مردم غیور و ولایی گیلان در راهپیمایی 22 بهمن و همچنین حضور همه جانبه در انتخابات مجلس شورای اسلامی موجب عظمت و بالا بردن اعتبار ملت ایران را در جهان می‌شود و قدرت معنوی ایران اسلامی را به رخ دشمنان قسم خورده خود می‌کشاند.

در ادامه بیانیه نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان بیان شده است: اینجانبان ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به مقام عظمای ولایت و تمام فجر آفرینان به ویژه خانواده‌های معظم شهیدان و ایثارگران و تمام مردم غیور و شهید پرور استان، مشارکت همه اقشار در جشن ملی را نشانه حفظ و پاسداشت هر دوشنبه اسلامیت و جمهوریت نظام برآمده از انقلاب شکوهمند اسلامی سال 1357 ملت سرافراز ایران می‌دانیم و از تمام مردم ولایت‌مدار استان دعوت می‌کنیم تا با نقش آفرینی دوباره در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، میثاقی دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی بسته و با شهیدان والا مقام برای تداوم راه آنها تجدید عهد کنند و با دلسرد کردن دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یک بار دیگر ثابت کنند که برای تحقق آرمان‌هایی نظیر معنویت، صلح خواهی، استقلال و عدالت در سراسر دنیا و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت روز افزون ایران اسلامی یک لحظه نیز غافل نمی‌شوند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول