اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانشجویی سپاه چهارمحال و بختیاری:

22 بهمن تجلی انسجام وحدت ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: 22 بهمن تجلی انسجام وحدت ملت ایران در راه اهداف انقلاب و تجدید عهدی دوباره با آرمان‌های امام (ره)، انقلاب و رهبری است.

22 بهمن تجلی انسجام وحدت ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد فریدون طاهری پیش از ظهر امروز در نشست فرهنگی در گندمان، انقلاب اسلام ایران را بی‌نظیرترین انقلاب در دو دهه گذشته تاریخ سیاسی اجتماعی جهان دانست و اظهار داشت: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی به چالش کشیدن نظام سلطه و تحقیر ابدی آمریکا است.

وی در ادامه بیداری اسلامی را نتیجه انقلاب اسلامی دانست و گفت: بیداری اسلامی جهان اسلام و آزادیخواهان جهان اکنون به کابوس نظام سلطه مبدل شده است و این بیداری میوه درخت پرثمر انقلاب اسلامی است.

طاهری با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر ارکان مردم، نظام و ولایت فقیه استوار است، افزود: دشمنان با توطئه‌ها و ترفندهای بسیار قصد ضربه زدن به این ارکان را دارند که ولایت فقیه بیش از دیگر موارد مورد هجوم آنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی سپاه چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن باید حمایت قاطع خود را از ولایت فقیه نشان دهیم، گفت: برای پیروزی انقلاب اسلامی تلاش‌های بسیاری صورت گرفته و خون‌های بی‌شماری ریخته شده که باید پاسدار هر قطره خون شهدا باشیم.

وی حضور مردم در 22 بهمن را سبب خاموشی دشمنان اسلام و مسلمانان دانست و گفت: 22 بهمن تجلی انسجام وحدت ملت مومن و انقلابی ایران در راه اهداف انقلاب و تجدید عهدی دوباره با آرمان‌های امام(ره)، انقلاب و رهبری است.

طاهری خواستار حضور پرشور مردم در برگزاری راهپیمایی 22 بهمن امسال شد و گفت: مردم با اقتدار در صفوفی یکپارچه و متحد، همبستگی ملی ایرانیان در حمایت از منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، فتح عرصه‌های علم و فناوری، دفاع از ارزش‌ها و حفظ و حراست از کیان جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و حمایت از اصل مترقی ولایت فقیه را یک‌صدا فریاد خواهند زد و بار دیگر عزت و شرف و غیرتمندی خود را در معرض دید جهانیان قرار خواهند داد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول