اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اروندکنار:

ملت در 22 بهمن خواسته رهبری را تایید می کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اروندکنار گفت: در راهپیمایی 22 بهمن یک رفراندوم سیاسی در تأیید نظام جمهوری اسلامی و رهبری است و با همه توان در صحنه حاضر می‌شویم و خواسته مقام معظم رهبری را تایید ‌می‌کنیم.

ملت در 22 بهمن خواسته رهبری را تایید می کنند

حجت‌الاسلام سید مجید شرفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: انقلاب اسلامی بر پایه سه رکن بوده است، رکن نخست رهبری بی‌بدیل و پیامبرگونه امام خمینی (ره) است که با استقامت، درایت، تدبیر و تیزهوشی خود توانست زبان گویای ملت و ندای فریاد مردم در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

وی ادامه داد: رکن دوم، حضور، بصیرت و آگاهی ملت بود که سبب شد این انقلاب مسیر پیروزی را طی کند و سوم مکتب و اعتقادات دینی مردم ایران بود که شباهت‌هایی که نهضت ما با نهضت امام حسین (ع) داشت، سبب پیروزی انقلاب شد.

امام جمعه اروندکنار اضافه کرد: انقلاب ما پرتوی از نهضت امام حسین (ع) است و این موضوع یکی از عوامل پیروزی انقلاب است و در تداوم این انقلاب نیز رهبری، حضور مردم و اعتقادات دینی مردم سه رکن اساسی است.

شرفی تأکید کرد: همان دشمنانی که ابتدای انقلاب روبه‌روی امام، مردم و انقلاب ایستادند در 33 سالگی انقلاب نیز تصور کردند که با آن هجمه آمده می‌توانند سد راه انقلاب شوند ولی خداوند اراده کرده دین خود را جهانی و این حقیقت جهانی باشد و خوشبختانه روز به روز این امر در حال تحقق است.

امام جمعه اروندکنار در ادامه  تصریح  کرد: با ترفندهایی که دشمنان، آمریکا و انگلیس برای انقلاب داشتند و می‌خواستند با عوامل داخلی مشکلی برای انقلاب به وجود آورند، بصیرت، انگیزه، آگاهی مردم بیشتر می‌شود که در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های امام و رهبری تجدید بیعت کنند و از رهبری‌های داهیانه آیت‌العظمی خامنه‌ای حمایت کرده و این راه 33سال گذشته را ادامه دهند.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم ایران اسلامی در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن موجب بیداری بیشتر ملت‌های عدالت طلب و آزادی خواه در منطقه است.

شرفی گفت: حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، انرژی مضاعفی به انقلاب‌های مردمی در کشورهای منطقه و از جمله مصر و تونس خواهد داد.

وی با اشاره به شور و نشاط اهالی ولایمتدار و انقلابی اروندکنار برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن از عموم اهالی منطقه، روحانیت همیشه در صحنه، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، اصناف، کشاورزان، بازاریان، فرهنگیان، دانش آموزان، مدیران و کارکنان دولت و عموم اقشار مختلف همچنین مردم همیشه در صحنه، ولایتمدار و انقلابی و روستاهای تابعه خواست که در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن حضور گسترده و چشمگیر داشته باشند.

انتهای پیام/صا100

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول