اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

13 میلیارد ریال اعتبار برای اشتغالزایی بانوان دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از تخصیص 13 میلیارد ریال اعتبار اشتغالزایی برای بانوان شهرستان دشتستان خبر داد.

13 میلیارد ریال اعتبار برای اشتغالزایی بانوان دشتستان
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی در نشست کمیته بانوان شهرستان دشتستان در بخش سعدآباد با تبریک دهه مبارک انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی تجلی استکبارستیزی امت مسلمان ایران و از بزرگترین حوادث و خاطرات تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است.

فرماندار دشتستان عنوان کرد: بانوان و زنان غیور اسلامی در سال‌های ابتدایی انقلاب فعالیت‌های انقلابی ارزنده‌ای داشتند و نقش زنان در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قابل تحسین است.

خسروی ادامه داد: زنان مناطق مختلف کشورمان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته و با تربیت و پرورش جوانان انقلابی، متعهد، متدین و ... نقش خود در پیروزی انقلاب اسلامی را ایفا کرده‌اند.

این مسئول ابراز داشت: باید برنامه‌های بزرگداشت این ایام به طور باشکوه برگزار شود و برنامه‌های درخور شأن مردم دشتستان به نحو احسن برگزار شود.

فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه میان مسئولان شهرستان دشتستان تعامل و همکاری مطلوب وجود دارد، عنوان کرد: تعامل و همکاری بین مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف و مردم برای برگزاری برنامه‌های مطلوب در راستای بزرگداشت این ایام سرنوشت‌ساز و تاریخی امری لازم و ضروری است.

خسروی از تخصیص 13 میلیارد ریال اعتبار اشتغالزایی برای بانوان دشتستان خبر داد و اذعان داشت: در بحث اشتغالزایی و کارآفرینی بانوان 3 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک و دارایی شهرستان دشتستان اختصاص داده‌ایم و 10 میلیارد ریال نیز از طرف استاندار محترم تامین اعتبار شده است.

وی افزود: شهرستان دشتستان به دلیل داشتن زمین‌های حاصل‌خیز و نخیلات فراوان یکی از پتانسیل‌های استان بوشهر در زمینه کشاورزی است و باید از این پتانسیل و امتیاز برای ایجاد مشاغل و فرصت‌های شغلی بهره‌ بریم.

فرماندار شهرستان دشتستان تاکید کرد: اعتبارات شهرستان دشتستان را عمدتا اعتبارات عمرانی شامل می‌شوند و در این زمینه اقدامات بسیار خوبی برای آبادانی و عمران شهرستان دشتستان صورت گرفته است.

خسروی بیان داشت: در حال حاضر دولت خدمتگزار در حال اقدام به بیمه تامین اجتماعی افراد بی‌سرپرست است که بانوان سرپرست خانوار نیز از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول