اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل:

کاندیداها تا دو روز آینده از صلاحیت خود مطلع می‌شوند

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: تا دو روز آینده نتایج صلاحیت‌های بررسی شده در شورای نگهبان به کاندیداها ارائه می‌شود.

کاندیداها تا دو روز آینده از صلاحیت خود مطلع می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز پیش از ظهر امروز در نشست مجریان انتخابات شهرهای تابعه اردبیل به روند مناسب انتخابات و تشکیل ستادهای انتخاباتی از ابتدای خرداد ماه امسال و آغاز فعالیت‌های رسمی از سوم دی ماه اشاره کرد و اظهار داشت: ما با ثبت نام 97 نفر فاز ثبت نام و دو مرحله رسیدگی صلاحیت‌ها در هیئت اجرایی و نظارت را پشت سر گذاشتیم و در مرحله سوم با تایید صلاحیت‌ها در شورای نگهبان نتایج 21 بهمن به کاندیداها ابلاغ می‌شود.

این مسئول ادامه داد: خبرهای خوشی در راه است و به نظر می‌رسد اکثریت کاندیداها و ثبت‌نام‌شدگان تایید صلاحیت شده و اگر کاندیدایی نیز به روند بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان معترض باشد در مهلت قانونی سه روزه باید شکایت خود را به شورای نگهبان ارائه کنند تا آنها در مدت هفت روز به اعتراض‌ها رسیدگی و پاسخ دهند.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل ابراز داشت: لیست نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده دوم اسفند ماه به فرمانداری‌ها ابلاغ و در این روز فرمانداران موظف هستند نامزدها و کاندیداهای تایید شده را آگهی کرده و به اطلاع مردم برسانند.

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل خاطرنشان کرد: از چهارم اسفند ماه نیز ایام تبلیغات رسمی آغاز شده و در مدت 24 ساعت پیش از رای گیری این روند ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دستباز در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با برگزاری جلسات مختلف هماهنگی با مجریان برگزار‌کنندگان انتخابات کاندیداها و روسای ستادهای آنها تلاش کردیم در حوزه برگزاری انتخابات فضای با نشاط را برای حضور حد‌اکثری همراه با قانون‌گرایی، عدالت‌محوری و حفظ صحت سلامت و امانتداری انتخابات مهیا کنیم.

معاون استاندار اردبیل در پایان سخنان خود ابراز داشت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه دشمن‌شکن مهیا شده و پیش‌بینی می‌شود در استان اردبیل فضای سالم با نشاط انتخاباتی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول