اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج):

انتخابات، مهم‌ترین مسئله پیش روی نظام است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: انتخابات مهم‌ترین مسئله پیش روی نظام جمهوری اسلامی است.

انتخابات، مهم‌ترین مسئله پیش روی نظام است

سردار سالار آبنوش امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در قزوین با تأکید بر اهمیت برگزاری باشکوه انتخابات مجلس نهم، اظهار کرد: انتخابات مهم‌ترین مسئله پیش روی نظام جمهوری اسلامی است که در شرایط کنونی با حساسیت‌های خاص همراه است.

وی با بیان این مطلب که انتخابات، تنها انتخاب یک فرد نیست، تأکید کرد: در شرایطی که جهان دچار بحران‌های مختلف شده، معادلات جهانی دستخوش تغییر شده، ساختار جغرافیایی در حال تغییر بوده و به تبع آن جغرافیای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نیز دچار تغییر شده است انتخابات پیش رو از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) با اشاره به بیداری اسلامی کشورهای منطقه، خاطرنشان کرد: با وقوع بیداری اسلامی در بین کشورها، استکبار سیلی اصلی را از جمهوری اسلامی خورده است زیرا مسئول تمام این بیداری‌ها را انقلاب اسلامی ایران می‌داند و به دنبال انتقام گرفتن از جمهوری اسلامی است.

آبنوش ادامه داد: استکبار که زخم خورده از انقلاب اسلامی است تمام نوکران خود را اجیر کرده تا به جمهوری اسلامی ایران ضربه بزند و در شرایطی که انتخابات مجلس شورای اسلامی در تقاطع با رویدادهای مهم جهان است، مردم با مشارکت حداکثری خود در انتخابات از جان گرفتن دوباره و امیدوار شدن دشمن سیلی خورده و استکبار جلوگیری می‌کنند.

* انتخابات مجلس فرامنطقه‌ای است

وی با تشریح فواید حضور حداکثری مردم در انتخابات عنوان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات، نظام جمهوری اسلامی را به عنوان الگوی حرکت‌های اسلامی مستحکم‌تر می‌کند و نشان دادن این واقعیت که مردم خواستار انقلاب هستند نه تنها به اضمحلال سریع دشمن و استکبار کمک می‌کند بلکه به مردم آزاده جهان نیز امید می‌دهد.

فرمانده سپاه استان قزوین انتخابات را فرامنطقه‌ای برشمرد و تصریح کرد: باید به انتخابات، فرامنطقه‌ای نگاه کرد و انتخابات را محدود به شهر و استان ندید و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری شاهد انتخاباتی با حضور حداکثری در تمام کشور باشیم.

آبنوش با بیان سخنانی پیرامون مؤلفه‌های انتخاب صحیح در انتخابات، یادآور کرد: شخصی که به مجلس راه پیدا می‌کند باید اصلح باشد و این اصلح بودن به این معناست که نماینده مردم در مجلس باید دلداده به نظام و انقلاب بوده و دلداده به تفکرات غیر الهی نباشد.

وی در ادامه افزود: نماینده اصلح باید متکی به ایمان باشد نه متکی به غرب و از کوه یخی استکبار هیچ وحشتی نداشته باشد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) تأکید کرد: فردی که حرارت دین را نچشیده باشد از نفس کوه یخی استکبار می‌ترسد و این شخص نمی‌تواند اصلح باشد ولی اگر فرد منتخب با اعتقاد باشد، حرارتش با یک دم، کوه‌های بزرگ یخی را آب می‌کند.

* حضور حداکثری در انتخابات به مردم آزاده جهان امید می‌دهد

آبنوش در خصوص زیاده‌گویی‌های استکبار در ارتباط با جمهوری اسلامی اظهار کرد: با توجه به بیداری اسلامی و حوادث جهانی باید با حضور حداکثری در انتخابات، گفتمان واضحی از انقلاب را به مردم آزاده جهان ارائه دهیم تا سران استکبار به معنای واقعی طعم ناامیدی از اقداماتشان را بچشند.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها، صدا و سیما و همه کسانی که تریبون در اختیار دارند می‌توانند در تبیین ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو و انتقال مفاهیم انقلاب مؤثر واقع شده و در 12 اسفند ماه موجب خشنودی مقام معظم رهبری بشوند.

* تحریم و تهدید نشانه استیصال دشمن است

فرمانده سپاه استان قزوین تحریم‌های جدید غرب علیه کشورمان را بی اثر برشمرد و یادآور کرد: برای آنهایی که دفاع مقدس را لمس کرده‌اند، این تهدیدات و تحریم‌ها تازگی ندارد و در طول عمر انقلاب هرگاه اقدامات دشمن، غیرعقلانی و سؤال برانگیز بوده استیصال دشمن را نشان داده است.

آبنوش در ارتباط با لغو مجوز پرس تی وی در انگلستان بیان کرد: اقدام کشوری که خود را مدعی آزادی بیان می‌داند در لغو مجوز شبکه پرس تی وی در کشور انگلستان بسیار تعجب‌آور است و این اقدام انگلستان، پرچم چند ساله این کشور را به زمین کشانده و نشان‌‌دهنده ضعف و به‌هم ریختگی دشمن است.

آبنوش با تمجید از عملکرد خبرگزاری فارس در عرصه خبری، تأکید کرد: سرعت، دقت و صحت سه عاملی است که در امر خبررسانی دارای اهمیت ویژه است و همین سه شاخصه اصلی است که موجب برتری خبرگزاری فعال نسبت به دیگر خبرگزاری‌ها شده است و هنر خبرگزاری فعال مانند فارس، پرداختن به این شاخصه‌هاست که خبرگزاری فارس در استان قزوین نیز از این ظرفیت‌ها برخوردار است.

انتهای پیام/خ۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول