اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان ـ 13

حضور حداکثری و قانون‌مداری استراتژی انتخابات است

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد انتخابات استان گلستان گفت: حضور حداکثری و قانو‌ن‌مداری استراتژی انتخابات است.

حضور حداکثری و قانون‌مداری استراتژی انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان علیرضا جمشیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: عدالت‎محوری، مردم‎محوری، امانتداری و قانونمداری، چهار مولفه اساسی از سوی ستاد انتخابات کشور معرفی شده که رعایت این موارد سبب می‎شود انتخابات دشمن‎شکنی را شاهد باشیم.

وی ابراز داشت: انتظار داریم تا مردم و جوانان عزیز با حضور حداکثری خود در انتخابات، آرمانی را که شهدا با همت بلندشان به ودیعه گذاشتند به نحو صحیح در نظام دینی معرفی کنند.

مسئول ستاد انتخابات استان گلستان عنوان کرد: اعتقاد دارم که ملت ایران در این آزمون‎ها به فرموده مقام معظم رهبری سربلند بیرون می‎آیند چرا که انتخابات مایه حیثیت نظام و هیبت ملت ایران است که حضور دشمن‎شکن در آن، سبب شادی دوستان و موجب بدحالی دشمنان خواهد شد.

جمشیدی با اشاره به خطبه‎های اخیر مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران ابراز داشت: انقلاب اسلامی یک رژیم ستمشاهی و استبدادی را از بین برد و به جای آن رژیم اسلامی را جایگزین کرد، یک نظام دیکتاتوری را از بین برد و مردم‌سالاری دینی را حاکم کرد، آن وابستگی عجیب را از بین برد و استقلال را برای ملت ایران به ارمغان آورد و آن اختناق نفس‌گیر را از بین برد و آزادی را به ملت ایران ارزانی داشت و این ملت همیشه در صحنه است و افتخارآفرینی می‎کند.

وی با بیان اینکه دهه‎ فجر نشانه عظمت و اقتدار ایران اسلامی است، خاطر نشان کرد: مردم ولایتمدار ایران، همیشه با حضور پرشور و انقلابی خود دشمنان داخلی و خارجی را مبهوت خود ساخته‎اند و این حضور مثال‎زدنی‎شان را بار دیگر در معرض دید همگان خواهند گذاشت.

این مسئول با بیان اینکه بیش از 8 هزار میلیارد اعتبار در دهه مبارک فجر، صرف افتتاح، کلنگ‎زنی و اجرای پروژه‎ها می‎شود، اذعان داشت: در ایام‌الله دهه‎ فجر بیش از یک‎هزار پروژه یا در حال بهره‎برداری و یا در حال اجرای عملیات است.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول