اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/32

انتخابات نوعی تمرین سیاسی است / مردم آگاهانه خود را نشان دهند

خبرگزاری فارس: کارشناس امور خاورمیانه و بین‏الملل گفت: انتخابات نوعی فعل و تمرین سیاسی است که در فضای سیاسی فعلی نقطه آزمونی برای حضور همه احزاب، گروه‏ها، اصناف و مردم تلقی می‏شود.

انتخابات نوعی تمرین سیاسی است / مردم آگاهانه خود را نشان دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حسن لاسجردی صبح امروز در نشستی در فیروزکوه اظهار کرد: انتخابات نوعی بازی سیاسی و تمرین مشروعیت، مقبولیت، اقتدار نظام و میزان مشارکت مردم آن نظام تلقی می‏شود.

وی گفت: مردم باید آگاهانه و با بصیرت خود را در این صحنه نشان دهند و انتخاب آنها باید انتخابی واقعی باشد.

این کارشناس امور بین‏الملل تاکید کرد: اگر مردم با مشارکت بالا در انتخابات شرکت نکنند تنها در برابر نگاه دشمنان داخلی و خارجی تفکر حضرت امام خمینی (ره) را کمرنگ کرده‏اند و اهداف و حرف‏های دشمنان انقلاب و نظام را به کرسی نشانده‏اند.

لاسجردی اضافه کرد: حضور مردم در انتخابات می‏تواند سبب نشاط جامعه شود و چشم حسود دشمنان را کور و دستشان را از نفوذ به این نظام کوتاه کند.

وی تاکید کرد: حضور در انتخابات به دنیا ثابت می‏کند که یک مسلمان نمی‏تواند نسبت به ایمان، سرنوشت و تصمیم خود بی‎‏تفاوت باشد.

این کارشناس امور خاورمیانه افزود: همچنین یک ایرانی مسلمان حتما حضور و مشارکت خود را در همه صحنه‏ها اعلام می‏کند و همواره خود را در تعیین برنامه‏ها و رشد این نظام و انقلاب سهیم می‏داند.

لاسجردی افزود: لنگرگاه نظامی، سیاسی و اسلامی انتخابات است و اگر بخواهیم طوری این لنگر را در این کشور اسلامی می‏اندازیم که هیچ طوفان توطئه‏های دشمن و امواج حرف‏های آنها کشتی ایمان ما را تکان ندهد.

وی تاکید کرد: باید تلاش جهادی کنیم و واقعیت‏های انقلاب، خونریزی‏ها، از خودگذشتگی‏ها و باورهای شهیدان را به یاد داشته باشیم.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: همچنین باید همواره در مقابل جبهه استکبار بیداری اسلامی و آمادگی روحی لازم را داشته باشیم و همیشه در صحنه این نظام خود را نمایان کنیم.

این مراسم با حضور فرماندار شهرستان فیروزکوه و تنی چند از مسئولان در سالن شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه برگزار شد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول