اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/33

فشارها و تحریم‏ها تاثیری بر حضور مردم در انتخابات ندارد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: فشارها، تحریم‏ها و تهدیدهای دشمن تاثیری بر حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ندارد.

فشارها و تحریم‏ها تاثیری بر حضور مردم در انتخابات ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد اظهار کرد: انقلاب اسلامی به‌عنوان یک الگوی کارآمد در بین دیگر ملت‏های مسلمان جهان همچون خورشیدی می‏درخشد.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: انقلاب اسلامی به‌عنوان یک الگوی کارآمد و قدرتمند در بین دیگر ملت‏ها و کشورهای مسلمان جهان مطرح است.

قاسمی‏فرزاد به فراز و نشیب‏های پشت سر گذاشته شده در طول 2 هزار و 500 سال نظام شاهنشاهی در کشور و وجود حاکمان و پادشان ظالم و جبار اشاره کرد و افزود: آزادیخواهان و مبارزان در طول این سال‏ها تلاش و زحمات بسیاری را متحمل شدند تا امروز ایران سرافراز باشد.

وی سرافرازی ملت ایران را مرهون وجود عنصر رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: عنصر رهبری نقش مهمی در جریان نهضت‏های مردمی ایفا می‏کند و همین نهضت‏ها است که می‏تواند بسیاری از حرکت‏ها و جریانات مبارزانه مردمی را در طول تاریخ ایجاد کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند رهبری امام خمینی (ره) در طول تاریخ را بی‏مثال ذکر کرد و گفت: امام راحل در خرداد سال 42 حرکتی را با توکل بر خداوند و اتکا به نیروی مردمی آغاز کرد که این حرکت رژیم مسلح پهلوی را که هیچ‌کس فکر فروپاشی آن را در سر نداشت، در کمترین زمان ممکن نابود و ضعف آن را بر همگان هویدا ساخت.

وی با بیان اینکه رهبر معظم و معزز انقلاب اسلامی همچون امام بزرگوار بی‏مانند است، بر توجه به فرمایشات رهبری و همراهی با ولایت تاکید کرد و بیان داشت: نمونه اقتدار معظم‏له را در دیدار با فرهیختگان و جوانان کشورهای مسلمان و ... می‏بینیم و این نعمتی ارزشمند است که موجب شده بر اوج اقتدار و بالندگی کشورمان افزوده شود.

قاسمی‏فرزاد فشارها، تحریم‏ها و تهدیدهای دشمنان را گذرا دانست و افزود: استکبار جهانی به این نتیجه رسیده که منافعش در تمامی دنیا در حال نابودی است، پس راه تحریم و توطئه را به پیش گرفته ولی کار به جایی نخواهد برد.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول