اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فجر فارس:

آمریکا برای انتخابات مجلس ایران 7 ستاد تشکیل داده‌ است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: آمریکا برای انتخابات هفت ستاد در کاخ سفید تشکیل داده‌ است و تلاش می‌کنند تا مشارکت مردم را به شدت پایین بیاورند و فضای انتخابات را امنیتی کنند.

آمریکا برای انتخابات مجلس ایران 7 ستاد تشکیل داده‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در همایشی که در مسجد مدرسه کازرون برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: آمریکایی‌ها برای این انتخابات هفت ستاد در کاخ سفید تشکیل داده‌اند و تلاش می‌کنند تا مشارکت مردم را به شدت پایین بیاورند و فضای انتخابات را امنیتی کنند و یا مجلسی غیر کارآمد تشکیل شود.

وی با بیان اینکه فضای انتخابات در ایران یک فضای مبارزه‌ای است گفت: در این مبارزه کسانی که در خاک‌ریز شیطان مستقر شده‌اند از هیچ چیزی فروگذار نیستند بنابراین ما باید با بصیرت و الگوبرداری از اهل بیت عصمت و طهارت با آنها مبارزه کنیم.

غیب‌پرور به اطرافیان و هواداران کاندیداها در بعضی از شهرستان‌های استان فارس هشدار داد و افزود: طرفداران کاندیداها حواسشان جمع باشد که طرفداری قومیتی و یا محله‌ای آن‌ها از کاندیداها باعث نشود به اصل نظام خدشه وارد شده و موجب هرج و مرج و آشوب شوند.

این مسئول ادامه داد: مردم و دستگاه‌های امنیتی همگی باید مواظب باشیم و حریم‌ها را رعایت کنیم تا انتخاباتی سالم و در چارچوب قانون و پرشور داشته باشیم.

وی در ادامه به انتخاب کاندیدای متدین، مؤمن و اصلح و متخصص اشاره کرد و گفت: بر خلاف آمریکایی‌ها که به برپایی مجلس ضعیف و ناکارآمد در ایران پافشاری می‌کنند باید نمایندگان مجلس از بین کسانی انتخاب شوند که دلداده‌ ولایت، دین و شهدا و اهل فضل و تخصص باشند.

غیب‌پرور در ادامه گفت: عده‌ای در داخل کشور که سر در آخور بهائیت و آمریکایی‌ها دارند با بالا بردن قیمت سکه و طلا و ارز سعی در ناامید کردن مردم از انتخابات را دارند که باید هوشیار باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دین‌داری و دین‌خواهی هزینه دارد ابراز داشت: اباعبدالله‌الحسین (ع) به خاطر اسلام و دین سر مبارک خود و اهل بیتش را داد.

وی در بخش دیگر سخنانش نیز با اشاره به اینکه مؤمن از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود خاطر نشان کرد: باید هوشیار باشیم به دار و دسته آنهایی که هشت سال مملکت را به تباهی کشاندند، در مخالفت با نظام تحصن می‌کردند و به رأی مردم و خون شهدا خیانت کردند رأی ندهیم.

این مقام مسئول اظهار داشت: کاسه‌لیس‌های داخلی که دستشان در آخور استکبار است برای انقلاب خط و نشان می‌کشند و پشت سر هم نامه می‌نویسند.

وی در پایان گفت: تمام بچه‌های حزب‌الله باید طرفداری از ولایت فقیه و دفاع از انقلاب و میراث شهدا و امام را به خوبی نقش‌آفرینی و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/غ10 /گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول