اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان اردبیل:

حضور ملت ایران در انتخابات پایه‌های نظام را تثبیت می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان اردبیل گفت: حضور باشکوه ملت ایران در عرصه انتخابات سبب حیرت و شگفتی جهانیان و تثبیت پایه‌های نظام اسلامی می‌شود.

حضور ملت ایران در انتخابات پایه‌های نظام را تثبیت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، داور نظر‌علیان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات اردبیل اظهار داشت: ملت ایران بیش از 33 سال است که با حضور مقتدر خود در صحنه‌های مختلف پرچم اقتدار این کشور را که نشان از عزت و صلابت ملت رشید ایران است بالای سر برده و سعی می‌کند همچنان این پرچم را برافراشته نگه دارد.

وی انتخابات را اعتبار بخش به عظمت و جایگاه انقلاب اسلامی در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی توصیف کرد و افزود: هر چقدر حضور مردم در پای صندوق‌های رای گسترده باشد ارزش و جایگاه ایران اسلامی ارتقا یافته و سرنوشت کشور نیز رو به جلو حرکت خواهد کرد.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان اردبیل انتخابات را به عنوان بارز‌ترین جلوه حضور مردم در اداره کشور دانست و بیان داشت: تاثیری که انتخابات و حضور حداکثری مردم در صحنه در باب مسایل امنیتی، سیاسی، اجتماعی، قضایی و ... دارد یک تاثیر‌گذاری بی‌بدیل است که با هیچ پشتوانه‌ای نمی‌توان آن را تحقق عینی بخشید.

نظر‌علیان برگزاری انتخابات مستمر را نشانگر حضور آحاد مردم در اداره امور کشور و نمایانگر تاثیر مستقیم اراده ملی در تعیین حاکمیت کشورها اعلام کرد و یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان نخستین نظام مبتنی بر مردم سالاری دینی در سطح جهان با برگزاری 32 دوره انتخابات نشان دادند که به معنا و مفهوم حقیقی مردم سالار‌ترین حکومت منطقه و حتی جهان است.

این مسئول در پایان سخنان خود با اشاره به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری را در خطبه‌های نماز جمعه تهران در باب اهمیت انتخابات و هیبت افزودن بر شوکت و جلال ایران اسلامی اظهار داشت: همانگونه که معظم اله فرمودند انتخابات در این کشور مصونیت‌بخش و مایه درد و رنج دشمنان است و به یقین تنها واهمه و ترس آنها از حضور مردم در صحنه است که یکی از مظاهر آن انتخابات و همچنین راهپیمایی 22 بهمن است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول