اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

هیچ کس در امور انتخابات نباید مرتکب خطا شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: هیچ کس نباید در امور انتخابات مجلس شورای اسلامی مرتکب خطا و انحراف شود.

هیچ کس در امور انتخابات نباید مرتکب خطا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل اظهار داشت: اگر این خطا و اشتباه از سوی مجریان و ناظران انتخاباتی سر بزند قابل گذشت و بخشش نیست چرا که با این اقدام یک اعتماد‌سوزی واقعی در صحنه حساس انتخابات رخ می‌دهد و باور و اعتماد مردم دچار تزلزل می‌شود.

وی بیان داشت: کسی که به عنوان نماینده مردم در خانه ملت انتخاب می‌شود در سرنوشت کشور و مردم تاثیر‌گذار است و هر اندازه در امور انتخابات دقت کنیم به نفع خود ماست.

امام جمعه اردبیل با دعوت آحاد مردم برای حضور در صحنه انتخابات پیش رو با آگاهی و شناخت کامل به ویژگی‌ها و برجستگی‌های کاندیداها گفت: این حضور از طرفی اسباب برقراری و تثبیت امنیت کشور را فراهم و تقویت می‌کند و از سوی دیگر به یاس و ناامیدی دشمن منجر می‌شود.

عاملی فرمایش اخیر مقام معظم رهبری را در مورد اهمیت انتخابات یادآور شد و افزود: زمانی که رهبر معظم انقلاب از انتخابات به عنوان اعتبار، ارزش و وزن ملی و بین‌المللی کشور یاد می‌کنند به یقین اهمیت و جایگاه این موضوع بی‌بدیل است و باید کمتر دچار خطا و انحراف در این حوزه شویم.

وی همچنین با تبریک ایام دهه فجر بر حضور هر چه باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و افزود: این صحنه و عرصه عزت‌آفرین دشمنان را بار دیگر مأیوس کرده و بر روند امور در جامعه تاثیر می‌گذارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان خاطرنشان کرد: در عرصه راهپیمایی 22 بهمن حضور آگاهانه مردم به تلاش‌های یک سال اخیر دشمن در تحریم و تهدید جمهوری اسلامی ایران جوابی دندان شکن و پاسخی قاطع خواهد بود و ثابت خواهد کرد که ملت ما همچنان همراه با نظام و حاکمیت هستند.

عاملی خواستار قدرشناسی از مردم به خاطر دفاع جانانه در تمام صحنه‌ها شد و گفت: ما تنها با خدمت شایسته می‌توانیم به این مردم شریف و آبرومند و عزت‌آفرین همراه و همدل صدیق باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل نیز در این جلسه از اهمیت انتخابات مجلس سخن به میان آورد و بیان داشت: انتخابات مجلس در سال جاری اولین انتخابات بعد از حوادث سال 88 است که دشمن برای آن نقشه‌های متعددی کشیده است.

سید حسین صابری خاطرنشان کرد: دشمنان در تلاش هستند تا مردم را در عرصه حضور دلسرد و ناامید نشان دهند اما حضور آگاهانه و با بصیرت مردم مشت محکمی بر دهان آنها وارد کرده و برگ زرین دیگر در تاریخ درخشان این انقلاب خواهد بود.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان همچنین فرارسیدن یوم‌الله 22 بهمن را به مردم ایران و استان اردبیل تبریک گفت و اظهار داشت: در این روز سرنوشت‌ساز نیز مردم به یاد امام و شهدا و جانفشانی‌های 33 ساله خود در صحنه حاضر شده و کوبنده‌ترین پاسخ‌ها را به تحرکات اخیر دشمن خواهند داد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول