اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

تلاش سپاه برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات / سپاه از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با برشمردن وظیفه ذاتی سپاه مبنی بر حفاظت از انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی، رویکرد سپاه در جریان انتخابات را تلاش برای مشارکت حداکثری خواند.

تلاش سپاه برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات / سپاه از هیچ کاندیدایی حمایت نمی‌کند

محمدحسین رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: سپاه بر اساس منویات مقام معظم رهبری مبنی بر روشنگری برای مشارکت حداکثری و انتخاب کاندیدای اصلح در جریان انتخابات نهم مجلس حرکت می‌کند و غیر از این به دنبال هیچ چیز دیگری نیست.

وی سخنان رهبری را فصل‌الخطاب سپاه برای تسهیل در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی خواند و تصریح کرد: ما نیز به عنوان سپاه بیت‌المقدس چیزی جز این مهم و تبیین معیارهای کاندیدای شاخص را دنبال نخواهیم کرد.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، سپاه از هیچ کاندیدایی در جریان انتخابات حمایت نمی‌کند و به دنبال حمایت از کاندیدای مشخصی نیست.

*کردستان نیازمند نمایندگانی شاخص‌تر از سایر استان‌هاست

رجبی معیارهای انتخاب یک نماینده اصلح و موفق را توانایی، اشرافیت به مشکلات مردم و نیز تعهد و تخصص عنوان کرد و گفت: اما ویژگی نمایندگان کردستان به لحاظ دارا بودن یک سری شرایط، باید متفاوت‌تر از سایر نمایندگان استان‌های دیگر باشد.

وی خاطر نشان کرد: اگر چه استان کردستان در زمینه‌های مختلف پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است، اما این باز هم برای مردم ولایی و وفادار به نظام اسلامی این استان کم بوده که با دارا بودن نمایندگان توانمند زمینه جبران سایر عقب‌ماندگی‌ها نیز فراهم می‌شود.

رجبی با اشاره به تاثیر نمایندگان مجلس در زمینه وضع و تصویب قوانین و نظارت بر اجرا، اضافه کرد: نمایندگان کردستان باید علاوه بر داشتن تخصص و تعهد و شناخت از مشکلات مردم، از ظرفیت پیگیری و نظارت بر اجرای قوانین در استان برخوردار باشند.

وی یادآور شد: طبیعی است که دشمن به دنبال دشمنی خود بوده و پیشرفت و توسعه استان‌هایی چون کردستان را برنمی‌تابد اما نباید افرادی به مجلس راه پیدا کنند که به جای حل مشکلات مردم و تلاش برای توسعه و آبادانی استان، با دامن زدن به یک‌سری مسائل آب به آسیاب دشمن بریزند.

*هوشیاری مردم مانع از پیروزی کاندیداهای وابسته به جریانات منحرف می‌شود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه به تلاش برخی از گروه‌ها و جریانات منحرف برای فرستادن افرادی با تابلوهای نامشخص و وابسته به خود اشاره کرد و گفت: مردم از بصیرت و بینش سیاسی بالایی برخوردارند و مانع از راهیابی این افراد به مجلس نهم خواهند شد.

رجبی نیاز کنونی کشور به مجلس کارآمد را انکارناپذیر خواند و افزود: تحقق این موضوع با بیداری مردم و انتخاب افرادی دلسوز و انقلابی و با ویژگی‌های مورد نیاز تشکیل مجلسی کارآمد و مقتدر میسر است.

*برنامه‌های تامین امنیت قبل، حین و بعد از انتخابات تدوین شده است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان از برنامه‌ریزی برای تامین امنیت انتخابات در قبل، حین و بعد از آن خبر داد و گفت: این ماموریت با همکاری سایر دستگاه‌های امنیتی و نظامی در استان انجام می‌شود.

به گفته وی، در حال حاضر مطابق با برنامه پیش می‌رویم و اشرافیت خاصی به این موضوع وجود دارد و با احساس ویژه‌ای از سوی نیروهای مسلح و امنیتی این موضوع دنبال می‌شود.

رجبی خاطر نشان کرد: دشمن برای برهم زدن انتخابات و یا مشارکت حداقلی در تلاش است که مردم با بصیرت کشور و استان کردستان با شرکت حداکثری تحقق برنامه‌های آنان را ناکام گذاشته و آنان را در رسیدن به اهداف مایوس ‌کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در پایان خواستار مشارکت گسترده مردم استان در پای صندوق‌های اخذ رأی شد و بر انتخاب افراد اصلح‌تر در جریان این انتخابات تاکید کرد.

انتهای پیام/م10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول