اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه تویسرکان:

سیاه‌نمایی چهره انقلاب در رأس برنامه‌های دشمن است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه تویسرکان گفت: سیاه‌نمایی چهره انقلاب در رأس برنامه‌های کلیدی دشمنان است.

سیاه‌نمایی چهره انقلاب در رأس برنامه‌های دشمن است

عسکر مجیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، مهم‌ترین عامل تأثیرگذار بر خیزش ملت‌های مسلمان در جهان علیه استبداد را انقلاب اسلامی ایران خواند و اظهار داشت: تحولات اخیر منطقه در صحنه‌های سیاسی کشورها، خاستگاه پدید آورندگان نهضت اسلام‌گرایی و برافراشته شدن پرچم عدالت‌خواهی در مخالفت با غرب‌گرایان و سکولاریسم و مصداق بارز تبعیت جهان از قیام و ایستادگی ملت ایران در برابر استثمار در طول 33 انقلاب است.

وی اتحاد و همبستگی ملت‌های مسلمان را رمز ماندگاری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تأکید کرد: شاکله اصلی انقلاب ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) با اتکا به قدرت پروردگار متعال بر پایه دین مبین اسلام با هدف جاری شدن آموزه‌های دینی در تمام ابعاد و زوایای زندگی فردی و اجتماعی بنیان نهاده شد.

فرمانده سپاه تویسرکان در ادامه دهه فجر را تجلی عظمت و اقتدار ملت ایران خواند و تصریح کرد: مردم ایران با استفاده درست از عناصر مهم و کاربردی از جمله؛ بهره‌وری کامل از زمان و تبعیت از ولایت و رهبر منتخب خود و ثابت قدمی و استواری در همه صحنه‌ها به طور مستمر، توانستند بر دشمنان غلبه کنند.

وی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای انعکاس و تبلیغ دستاوردهای انقلاب است، خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه‌های دشمن در حوزه‌های مختلف روشنگری و ارتقای آگاهی، بینش و بصیرت آحاد مردم در همه بخش به ویژه دستاوردها در سطوح ملی و فراملی در پروسه 33 سال انقلاب امری لازم و ضروری است.

150 برنامه فرهنگی- اجتماعی در تویسرکان

فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان با تاکید بر اینکه سیاه‌نمایی چهره انقلاب در رأس برنامه‌های کلیدی دشمنان است، یادآور شد: در همین راستا 150 برنامه فرهنگی ـ اجتماعی با هم‌اندیشی و همکاری دستگاه‌های مربوطه در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در قالب یک برنامه مدون کارشناسی شده به منظور تداعی یاد و خاطره دوران پیروزی حق بر باطل اجرایی شده است.

مجیدی تبیین و شفاف‌سازی افکار نسل جوان در حوزه‌های متفاوت را مهم خواند و تاکید کرد: بهره‌مندی از کارشناسان کارآمد در راستای روشنگری و آگاهسازی  بسیجیان در پایگاه‌های مقاومت در خصوص مسائل سیاسی روز، چیستی و چگونگی روند انقلاب بر خیزش‌های مسلمانان منطقه و پاسخگویی به شبهات دینی در قالب نشست تحلیلی در ایام فجر انجام شد.

اندیشه امام کلید تحولات اخیر جهان

وی اندیشه بنیانگذار انقلاب را کلید مهم تحولات در شاخصه‌های آزادگی، عدالت‌طلبی، پیشرفت و ارتقای کرامت انسانی در جهان خواند و اذعان داشت: مردم ما با رهبری امام خمینی(ره) و تأسی از نهضت عاشورای حسینی بر استبداد پیروز شدند بر همین رویکرد امروز شهدای انقلاب اسلامی به عنوان پیشقراولان پیام حرکت تاریخی مردم ایران در راستای بیداری اسلامی بر جهانیان هستند.

فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان تبعیت از ولی فقیه را عنصر اصلی توسعه و پیشرفت این مرز و بوم و گذر از چالش‌ها و بحران‌ها خواند و افزود: حمایت و پشتیبانی از رهبری مهمترین گزینه مؤکد شده از سوی شهیدان در همه صحنه‌ها عنوان است چراکه نهادینه شدن این امر کاربردی‌ترین مؤلفه حفاظت کشور از آسیب‌ها به شمار می‌رود.

وی ترویج و اطلاع‌رسانی محتوای وصیت‌نامه شهدا را راهکاری راهبر در احراز اهداف و آرمان‌های انقلاب خواند و تأکید کرد: شاخص وصیت‌نامه شهدا شامل سه محور؛ دفاع از اسلام، پیروی از ولایت فقیه و صیانت دستاوردهای انقلاب اسلامی است که نهادینه شدن این مهم در پیکره جامعه، کشور را به طور قطع بیمه می‌کند.

مجیدی افزود: برگزاری یادواره " 750 سردار و فرمانده شهید"، بازگویی محتوای وصیت‌نامه شهدا از لسان ایثارگران در مدارس و دانشگاه، بازدید از خانواده‌های شهدا، غبارروبی تمام گلزار شهیدان شهرستان با حضور مسئولان شهر از دیگر برنامه‌های این نهاد است.

وی با اشاره به اینکه 250 نفر از دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند، گفت: برنامه بازدید دانش‌آموزان هر سال در سرفصل‌های برنامه این سازمان با هدف آشنایی نسلی که جنگ را درک نکرده با حضور راویان در حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی انجام می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان در خصوص دیگر برنامه‌های اجرا شده گفت: نواختن زنگ انقلاب در سراسر مدارس، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، افتتاح دو باب پایگاه مقاومت دومنظوره در روستاهای کرزان و قلقل با صرف اعتبار 500 میلیون ریال، برگزاری مراسم ادعیه حوزه‌های مقاومت و نشست روشنگری با همه اقشار در ایام بهمن در سال جاری است.

وی در پایان سخنان خود اضافه کرد: برگزاری همایش پیاده‌روی بسیجیان در همه بخش‌ها، همایش نخبگان، برگزاری جشن پیروزی انقلاب در پایگاه‌های مقاومت، کوهپیمایی بسیجیان، صبحگاه مشترک نیروهای نظامی از برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر است.

انتهای پیام/خ۱۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول