اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

خدمات انقلاب اسلامی در طول تاریخ سابقه نداشته است

خبرگزاری فارس: استاندار البرز در هفتیمن روز از ایام الله مبارک فجر گفت: خدماتی که طی سه دهه عمر پربرکت انقلاب اسلامی ارائه شده در طول تاریخ سابقه نداشته است.

خدمات انقلاب اسلامی در طول تاریخ سابقه نداشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عیسی فرهادی عصر امروز طی سخنانی در مراسم افتتاح پنج خط تولیدی جدید در کارخانه‌های استان البرز اظهار داشت: با وجود اینکه ایران اسلامی تحت فشارهای بین‌المللی شدیدی قرار داشته و شرق و غرب نمی‌خواهند ما روی پای خود بیاستیم، امروز وضعیت کشور از نظر توسعه یافتگی بسیار مطلوب است.

وی تصریح کرد: ملت ایران فراموش نکرده‌اند که پیش از انقلاب چه وضعیتی داشته و حداکثر 50 روستای ما از گاز برخوردار بودند.

عالی‌ترین مسئول اجرایی در استان البرز خاطرنشان کرد: این در حالی است که پیش از انقلاب جمعیت کشور حدود 30 میلیون نفر و درآمدهای نفتی به مراتب بیشتر از امروز بود، اما ثروت‌های این کشور تنها برای رفاه خاندان دست‌نشان پهلوی و جیب کشورهای غربی هزینه می‌شد.

* خدمات نظام به مردم پس از انقلاب چندین برابر شده است

فرهادی با اشاره به خدماتی که پس از انقلاب اسلامی به مردم ایران ارائه شده است، گفت: پس از انقلاب دشمنان خارجی ابتدا خط ترور بزرگان نظام و ایجاد اختلاف و دودستگی در کشور را پیش برده و سپس جنگی هشت ساله را به ما تحمیل کردند.

وی افزود: با این وجود خدماتی که در این دوره به ملت ایران ارائه شد، چندین برابر گذشته بوده و مسئولان و مدیران نظام خود را خادم مردم دانسته و در راه توسعه کشور از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.

فرهادی تاکید کرد: خوشبختانه مردم ما آگاه بوده و این تلاش‌ها را درک می‌کنند و به همین دلیل است که در تمام عرصه‌ها برای دفاع از اسلام و انقلاب حاضر هستند.

* استان البرز مسیر توسعه را با شتاب طی می‌کند

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در دست اجرا گفت: با تلاش دولت و همراهی مردم استان البرز مسیر توسعه و آبادانی را با شتاب طی می‌کند.

فرهادی گفت: طرح‌های بسیار بزرگی در البرز در دست اجرا است که با تکمیل آنها مشکلات مردم به ویژه در حوزه‌هایی مانند بیکاری و مسکن تا حد بسیاری برطرف خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: دولت حمایت ویژه‌ای از این طرح‌ها داشته و تنها در بخش اعتبارات عمرانی، بودجه استان نسبت به گذشته هشت برابر شده است.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول