اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان:

انقلاب اسلامی روح خودباوری را در بین مستضعفان جهان زنده کرد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان گفت: انقلاب اسلامی ایران روح خودباوری را بین مسلمانان و مستضعفان جهان زنده کرد.

انقلاب اسلامی روح خودباوری را در بین مستضعفان جهان زنده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌شاهرودی در جمع قهرمانان، پیشکسوتان و جوانان نخبه ورزشی استان اظهار داشت: ما باید همیشه قدردان خون شهدا، فداکاری‌های ایثارگران و جانبازان باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری هفتمین روز از دهه مبارک فجر به نام انقلاب اسلامی، جوانان و خودباوری، افزود: یکی از برکات و ثمرات انقلاب اسلامی زنده‌کردن روح خودباوری در بین مسلمانان و مستضعفان جهان است.

حسینی‌شاهرودی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی ایران کشورهایی که تحت سلطه استعمارگران و دارای حاکمان ظالمی بودند احساس قدرت پیدا کردند و به قیام علیه سران زورگوی کشورهایشان پرداختند.

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان با تاکید بر اینکه ایران اسلامی باید از همه جهات الگویی برای سایر کشورها باشد، گفت: از آنجا که اساس انقلاب بر مبنای دین مبین اسلامی که دینی جامع، کامل و عمقی است لذا باید در همه امور به صورت کلی پیشرفت کنیم.

حجت‌الاسلام شاهرودی با بیان اینکه نگاه و باور انسان بر همه فعالیت‌های او اثر خواهد داشت، تصریح کرد: وجود باور عمیق در انسان منجر به انجام کارهای بزرگ و عظیم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انسان موجودی دو ساحتی است، عنوان کرد: توجه به تامین سلامت روحی و جسمی موجب موفقیت انسان در همه امور زندگی خواهد شد.

وی بیان داشت: اگر جنبه معنوی و روحی با جسمی هماهنگ شود انسان با انگیزه‌ بیشتری حرکت و فعالیت خواهد کرد در نتیجه این امر منجر به پیشرفت و توسعه بیشتر نیز خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در منطقه کردستان خاطر نشان کرد: ورزشکارانی که مذهبی و مقیدتر هستند در مسابقات مختلف موفق‌تر عمل کرده‌اند.

حجت‌الاسلام شاهرودی اظهار داشت زمینه‌های بروز استعدادهای جوانان این مرزوبوم در گذشته به خوبی فراهم نبود ولی امروزه به برکت نظام اسلامی همه امکانات مورد نیاز در همه عرصه‌ها و زمینه‌ها در اختیار جوانان علاقمند است.

وی با قدردانی از کسب مدال‌های فراوان ورزشکاران استان در مسابقات مختلف، تصریح کرد: ورزشکاران استان باید همواره به دنبال درخشیدن در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی باشند.

وی با تاکید بر توسعه رشته‌های ورزشی عنوان کرد: ورزش‌های محلی موجود را ساماندهی کرده و به سطح استانی، کشوری و بعد بین‌المللی برسانید.

انتهای پیام/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول