اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی:

تحول نخستین هدف انقلاب اسلامی ایران بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی گفت: تحول در تمام بخش‌ها و به استقلال رسیدن کشور نخستین هدف انقلاب اسلامی ایران بود که در این زمینه موفق بوده‌ایم.

تحول نخستین هدف انقلاب اسلامی ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک اشرف جواهری بعد از ظهر امروز در جشن انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بسیار ارزشمندی به همراه داشت که یکی از این دستاوردها ارتقاء جایگاه  واقعی زنان در جامعه است.

وی تصریح کرد: زنان در دوران انقلاب نقش بسیار موثری داشتند و امروز نیز با حفظ ارزش‌های خود در صحنه‌های گوناگون موجب افتخار و عزت ایران اسلامی شده‌اند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: حضور زنان در انتخابات حضور یک خانواده را به دنبال دارد و این زنان هستند که با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای سایر اعضای خانواده را تشویق به شرکت در انتخابات می‌کنند.

جواهری حضور آگاهانه و گسترده زنان در پای صندوق‌های اخذ رای و راهپیمایی 22 بهمن را رسالت مهم زنان عنوان کرد و گفت: مردم باید در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن حضور جدی داشته باشند، چرا که ایران اسلامی هر چه دارد از 22 بهمن است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی توانست به الگوی خوبی برای کشورهای اسلامی و منطقه درآید، تاکید کرد: بیداری اسلامی نتیجه انقلاب اسلامی و پیام فرهنگی این انقلاب است که خوشبختانه سرنگونی چهار دیکتاتور را در پی داشته است.

حسن میرزاخانی رئیس سازمان اقتصاد و دارایی استان مرکزی نیز دهه فجر انقلاب اسلامی را یادآور رهایی ملت ایران از رنج و ستم شاهنشاهی دانست.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول