اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط نقاشان کرمانشاه

اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) به تصویر کشیده می‌شود

خبرگزاری فارس: اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) توسط نقاشان استان کرمانشاه به تصویر کشیده می‌شود.

اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) به تصویر کشیده می‌شود

صابر سروش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: همایش یک روزه نقاشی عصر سوره با محوریت اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره )همزمان با سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی توسط نقاشان واحد هنرهای تجسمی روز دوشنبه 17 بهمن‌ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: هنرمندان در این برنامه اندیشه‌های تابناک حضرت امام خمینی (ره) را در قالب آثار نقاشی در یک روز به تصویر می‌کشند.

مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان کرمانشاه هدف از برگزاری این همایش را بیان اندیشه‌های جهانی حضرت امام خمینی (ره) خواند و گفت:  در سال‌های اخیر که ملت‌های ستمدیده جهان علیه طاغوت‌ها به پا خواسته‌اند مدیون اندیشه و عمل ایشان هستند که به اذعان سیاستمداران موج بیداری اسلامی با الگو قرار دادن انقلاب اسلامی ایران در منطقه شکل گرفته و کشورهای مسلمان منطقه توانستند بار دیگر خود را از چنگال اربابان جور برهانند.

سروش تاکید کرد: بر این اساس هنرمندان با زبان گویا و جهانی هنر می‌توانند دستاوردهای انقلاب اسلامی را به ملت‌های زیر حکومت ظلم انتقال دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آثار تولید شده در همایش یک روزه نقاشی عصر سوره به زودی در قالب نمایشگاه گروهی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول