اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

تمام دستاوردهای ما مدیون انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رفسنجان گفت: تمام پیشرفت‌ها و دستاوردهای خود را مدیون انقلاب اسلامی هستیم.

تمام دستاوردهای ما مدیون انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور بعد از ظهر امروز در آیین تجلیل از نخبگان و نفرات برتر کنکور اظهار داشت: انقلاب اسلامی که مردان و زنان آن روزگار با همت خود در سایه رهنمودهای رهبرشان امام خمینی (ره) به وجود آوردند و به پیروزی رساندند، بسیار مقدس است و امروز شاهد به ثمر نشستن آن رشادت‌ها هستیم.

وی گفت: هرچه اقتدار، عظمت و نورانیت را امروز به چشم می‌بینیم در پرتو انقلاب اسلامی و شعاع این انقلاب به حدی گسترده است که دامان کشورهای اسلامی دنیا را گرفته و جای شکر دارد که هر جا سخن از اقتدار ایرانی می‌شود به واسطه توانی است که جوانان ما در زمینه‌های مختلف دارند.

رمضانی‌پور ایمان و تعهد جوان ایرانی را ستودنی دانست و بیان داشت: ما امروز التماس امریکا نمی‌کنیم، بلکه آن‌ها باید ما را التماس کنند تا با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم و حسادت آن‌ها جوانان ما را نشانه گرفته است، زیرا هر جا پیشرفتی‌ می‌بینند به دنبال صاحب علم می‌گردند تا آن را از بین ببرند و از این رو به ترور دانشمندان جوان ما می‌پردازند.

وی از اقدامات جانانه و مقتدرانه دولت و مجلس برای قطع رابطه و عدم صدور نفت به کشورهای استکباری دنیا اشاره و ابراز داشت: همه ما برای داشتن ایرانی آباد باید همت کنیم و بدانیم با داشتن تقوا بر موفقیت‌های ما افزوده می‌شود.

رمضانی‌پور کم فروغ جلوه دادن امام راحل را قبل از سال 42 از دسیسه‌های دشمنان اسلام خواند و خاطر‌نشان کرد: امام خود فردی الهی بود و می‌دانست چه می‌خواهد و رسالتی که از پیغمبر به وی رسیده بود را با جانفشانی خود انجام داد و چون خدا می‌خواست در راه احیای دین اسلام موفق شد و انقلاب اسلامی را پیروز کرد.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم به رشد و تعالی برسیم استفاده از رهنمودهای رهبر خود را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم و همواره یاوران ولایت باشیم و تمام توان خود را برای ایران به کار بندیم.

رمضانی‌پور از آثار و برکات نظام جمهوری اسلامی ایجاد خودباوری در دل همه به ویژه جوانان برشمرد و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین تأثیر انقلاب اسلامی احساس شخصیت و شأنیت ایرانی است و جوانان بدانند اگر توانمند و متعهد باشند، مسئولان برای به کار‌گیری آن‌ها در زمینه‌های مختلف اجرایی کشور به سراغ آن‌ها می روند و از علم آن‌ها استفاده می‌کنند. 

وی بر تربیت نیروی متعهد تأکید و ابراز داشت: تمام زمینه‌ها نیازمند انسان‌های وارسته و دانشمند هستیم و هر چه هم نیروی متخصص تربیت کنیم، باز هم کم است، پس بکوشید تا تمام قله‌های علمی را فتح کنید.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول