اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

پیام انقلاب اسلامی معنویت‌گرایی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابرکوه گفت: پیام انقلاب اسلامی معنویت‌گرایی است و این پیام ارزشمند امروز بیش از گذشته مورد اقبال جهانیان قرار گرفته است.

پیام انقلاب اسلامی معنویت‌گرایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر امروز در همایش عفاف و حجاب با گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی با پیام معنویت‌گرایی چشمه ساری زلال برای تشنگان معنویت به حساب می‌آید و حجاب نیز به عنوان رساترین پیام انقلاب نماد معنویت انقلاب در جهان است.

وی افزود: زنان جهان امروز از فرهنگ فاسد فمینیستی غرب که تاکنون حاکم بر سرنوشت برباد رفته بشریت بوده به ستوه آمده‌اند و تشنه درک معارف، مفاهیم دینی و نمادهای اخلاق و معنویت منطبق با فطرت خدادادی هستند که تمام این امتیازات معنوی در حجاب متجلی شده است.

حسینی خطاب به دختران جوان شرکت‌کننده در این همایش بیان کرد: دشمن کمین‌های رنگارنگ را برای به دام انداختن نسل جوان به ویژه دختران به کار گرفته است که اگر کسی در کمین دشمن که نمودش در فیلم‌های مبتذل و ماهواره و سی‌دی و بلوتوث‌های حرام و تماس‌های حرام است، گرفتار شود نجات او مشکل است.

وی افزود: گرفتار شدن در دام فرهنگ فساد و ابتذال غرب، رسوایی، بی‌آبرویی و بی‌اعتباری را به دنبال دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: خواهران ما سهم بزرگی در انقلاب و تداوم بخشیدن به آن بر عهده داشته و دارند و صدها زن شهیده در انقلاب مصداقی از این تلاش‌ها و رشادت‌هاست.

وی افزود: سیاهی چادر زنان پیام معنویت بخش برای انقلاب و نماد حجاب در تظاهرات بانوان، شعار عملی انقلاب بود و اکنون نیز بانوان محجبه ما سهم بزرگی در صیانت‌بخشی به معنویت انقلاب و نظام اسلامی دارند و هم‌اینان هستند که باید مجال را از عروسک‌های آمریکایی که آسیب‌رسانان به انقلاب هستند بگیرند.

به گزارش فارس، دو تن از بانوان کشور ترکیه و هندوستان نیز به عنوان میهمانان این همایش در زمینه دستاوردهای صیانت بخش حجاب در جهان به ایراد سخن پرداختند و دختران مسلمان را به رعایت حجاب به عنوان الگوی برتر معنوی ترغیب کردند.

همایش عفاف و حجاب از طرف کمیته بانوان ستاد دهه فجر ابرکوه برگزار شد و 450 نفر از دانش‌آموزان دختر مقاطع مختلف تحصیلی میهمانان شرکت‌کننده در این همایش بودند.

میهمانان خارجی شرکت‌کننده همچنین در همایش دیگری با حضور خانواده‌ها در سالن اداره ارشاد اسلامی ابرکوه نیز شرکت کردند و ضمن بیان نکاتی در مورد تربیت فرزندان به سئوالات آنان نیز پاسخ دادند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول