اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی جهرم خبر داد

دستگیری اراذل و اوباش در اطراف جهرم

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش در دو عملیات جداگانه در اطراف شهر جهرم خبر داد.

دستگیری اراذل و اوباش در اطراف جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس، یوسف ملک‌زاده اظهار داشت: به دنبال درگیری دسته‌جمعی در روستای حسین‌آباد از توابع شهرستان جهرم، مأموران انتظامی با حضور به موقع در محل درگیری موفق شدند پنج نفر از عوامل اصلی این نزاع دسته‌جمعی را دستگیر کنند اما دو نفر دیگر از آنان پس از درگیری با مأموران از محل فرار کردند.

وی ادامه داد: با توجه به اقدامات، این دو متهم که موجب سلب آسایش ساکنان منطقه شده بود، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان قرار گرفت.

ملک‌زاده اضافه کرد: با اقدامات اطلاعاتی ماموران و همکاری‌های مردم مخفی‌گاه این دو متهم در کوه‌های اطراف این روستا شناسایی و در عملیاتی ضربتی این دو متهم به‌نام‌های «م - ب» و «الف - الف» در محاصره پلیس قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: با آنکه این افراد قصد فرار از حلقه محاصره مأموران را داشتند با سرعت عمل مأموران دستگیر شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از دستگیری یکی دیگر از اراذل و اوباش مخل امنیت و آسایش در شهر جهرم خبر داد و گفت: به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان جهرمی مبنی بر ایجاد رعب و وحشت توسط فردی به‌نام «م - ر» شناسایی و دستگیری این متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت قرار گرفت.

این مسئول همچنین گفت: در بازرسی از محل اختفای این فرد یک اسلحه جنگی و تعدادی فشنگ کشف شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود از دستگیری فرد مسلحی که اقدام به تیراندازی به سمت خودروی یکی از شهروندان جهرمی کرده بود خبر داد و گفت: به دنبال تیراندازی راننده و سرنشینان یک خودروی پژو با اسلحه جنگی به سمت خودروی یکی از شهروندان با حضور به‌موقع مأموران و زیر پوشش قرار گرفتن منطقه، متهمان عرصه را بر خود تنگ دیده و پس از رها کردن خودرو در منطقه کوهستانی فرار می‌کنند.

ملک‌زاده بیان کرد: مأموران در بازرسی از خودروی متهمان، یک اسلحه کمری به همراه یک خشاب و سه فشنگ کشف کردند و عملیات دستگیری متهمان ادامه پیدا کرد.

وی تصریح کرد: با تلاش مأموران پلیس آگاهی این شهرستان متهم به‌نام «ع - ن» شناسایی و دستگیر شد و در تحقیقات جرم ارتکابی از وی کشف و تحقیقات در مورد دیگر جرایم ارتکابی این متهم همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/م30/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول