اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دستگیری 7 نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در کرج

خبرگزاری فارس: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز طی عملیاتی غافلگیرانه هفت نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار را در کرج شناسایی و دستگیر کردند.

دستگیری 7 نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه افرادی با تشکیل یک باند شرارت در منطقه مشکین‌دشت کرج ضمن ایجاد رعب و وحشت و حمل سلاح سرد از قبیل قمه، شمشیر و .... با یک‌سری اقدامات هنجارشکنانه موجب سلب آسایش و آرامش اهالی منطقه شده‌اند، پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت.
براساس این گزارش، مأموران با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله وارد عمل شده و دو اکیپ از ماموران زبده با انجام تحقیقات محلی و چندین روز کار اطلاعاتی در نهایت پاتوق‌ها، مخفیگاه‌ها، محل سکونت و مسیرهای تردد افراد اراذل و اوباش را شناسایی و پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع به مناطق مورد نظر اعزام شدند.
بنابر این گزارش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از هماهنگی با مقام قضائی پس از چند ساعت کار عملیاتی و مراقبت‌های ویژه در نهایت یکی از متهمان به نام «شاهین» را در خیابان شهید بهشتی کرج دستگیر و طی یک عملیات غافلگیرانه 6 نفر متهم دیگر را در مخفیگاهشان در شهرک بعثت شناسایی و دستگیر کرده و از آنها 4 قبضه قمه کشف و ضبط شد.
متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی، در بازجویی‌های ماموران به جرم خود مبنی بر شرارت و زورگیری و ایجاد رعب و وحشت در بین اهالی منطقه مشکین‌دشت کرج اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول