اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان لبرز:

امنیت موجود نتیجه تعامل مردم با نیروی انتظامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: امنیت موجود نتیجه تعامل مردم با نیروی انتظامی است.

امنیت موجود نتیجه تعامل مردم با نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار علیرضا اکبرشاهی ظهر امروز در مراسم گشایش کلانتری 40 در منطقه کلاک شهرستان کرج طی سخنانی اظهار داشت: امروز تعاملات میان مردم و پلیس به اندازه‌ای شده است که مردم پلیس را در کنار و همراه خود دانسته و با ایجاد تعاملات بیشتر امنیت را در جامعه حاکم می‌کنند.

وی ادامه داد: حضور فعال و همه جانبه پلیس در جامعه سبب شده است که ناامن کنندگان و مخلان آسایش نیز مجبور به اطاعت از قانون شوند و دست از اشتباه بردارند.

فرمانده انتظامی استان البرز امنیت را یک مقوله مهم و محصول اجتماعی دانست و تأکید کرد: امنیت تنها با حضور پلیس ایجاد نمی‌شود بلکه این مهم با مشارکت هدفمند مسئولان اجرایی و مردم پایدار خواهد ماند.

اکبرشاهی افزود: به طور قطع همدلی و همفکری و تعامل میان مردم و مسئولان می‌تواند بسیاری از راه‌های ناهموار را هموار کرده و علاوه بر ایجاد امنیت در جامعه مسئولیت خطیر پلیس را به نحو احسن در جامعه اجرایی کرد.

وی ادامه داد: با توجه به آمارهای موجود استان البرز در بحث ایجاد امنیت و برقراری آسایش توانسته طی چهار سال متوالی رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص دهد.

اکبر شاهی خاطرنشان کرد: کسب این رتبه افتخار‌آفرین حاصل مشارکت همه ارگان‌های ذی‌ربط در نظم و امنیت و از همه مهم‌تر مشارکت و یاری مردم فهیم و آگاه بوده است.

اکبرشاهی راه‌اندازی کلانتری شماره 40 در منطقه 11 کرج را مهم ارزیابی کرد و گفت: راه‌اندازی این کلانتری گامی مهم در جهت ایجاد امنیت بیشتر در منطقه کلاک کرج بوده و می‌تواند با توجه به موقعیت جغرافیایی این منطقه پاسخگوی نیاز شهروندان باشد.

وی با بیان این که این کلانتری در زمینی به مساحت هزار متر و زیربنای 400 متر احداث شده است افزود: تأمین نظم و امنیت در جامعه از مهمترین وظایف پلیس و نیروی انتظامی به شمار می‌رود اما این نهاد به تنهایی نمی‌تواند این دو رکن اساسی را در جامعه ایجاد نماید لذا مردم باید مشارکت و همدلی خود را با برنامه‌ها و مأموریت‌های پلیس بیشتر کرده و با تعامل بیشتر، پلیس را در انجام وظایف خود بیش از گذشته یاری دهند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول