اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره دانشگاه شیراز تأکید کرد

وجود جایگاه نیروی انتظامی در سند چشم‌انداز 20 ساله

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره دانشگاه شیراز گفت: نیروی انتظامی باید در سند چشم‌انداز 20 ساله جایگاه داشته باشد و به این نیرو واقعی نگاه کنیم.

وجود جایگاه نیروی انتظامی در سند چشم‌انداز 20 ساله

حمید حاجیان‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز با بیان اینکه یکی از مؤلفه‌های مهم در امنیت دانش است اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های مهم جامعه بشری که با تمدن همراه شده امنیت است که با پیشرفت و توسعه نیاز به آن بیشتر می‌شود و با جامعه مدرن متغیر می‌شود.

استاد دانشگاه شیراز افزود: حضور اساتید دانشگاه‌ها در اتاق فکر ناجا، همایش‌های گوناگون، حمایت از پایان‌نامه‌ها، حضور اساتید دانشگاه‌ها در همایش‌های ناجا و انجام طرح‌ها از جمله تعاملات ناجا و دانشگاه است.

وی اضافه کرد: در شش ماه گذشته جلسات موضوع شناسی و همایش فارس شناسی انتظامی که طی آن طرح‌های علمی مطرح و تکمیل و فراخوان داده شد،150 مقاله علمی و چهار طرح دریافت که 12 مقاله آن در همایش ارائه می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز بیان کرد: در این همایش از خاطرات و تجربیات مقامات پیشین استان فارس استفاده کرده و آنان را ثبت می‌کنیم تا دایرةالمعارفی برای این استان باشد.

حاجیان‌پور ابراز داشت: شناخت دقیق از امنیت و ناجا  و نگاه واقعی به مسائل نیروی انتظامی از جمله دستاوردهای همایش فارس شناسی انتظامی است. ‌

انتهای پیام/خ۳۰/گ2000

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول