اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قم صورت گرفت

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی نیروی انتظامی استان قم

خبرگزاری فارس: همزمان با ایام‌الله دهه فجر و در مراسمی با حضور استاندار قم، معاونان و فرمانده نیروی انتظامی، طرح‌های عمرانی وابسته به این نیرو افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی نیروی انتظامی استان قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد حسین موسی‌پور در مراسم افتتاح این پروژه‌ها طی سخنانی با تبریک ایام‌الله دهه فجر و تقارن آن با اعیاد سراسر نور و شادی ربیع، نعمت انقلاب اسلامی را  یکی از مهم‌ترین برکات و نعمات الهی برشمرد و اظهار داشت: همواره باید قدردان و سپاسگزار این نعمت بوده و با جان و دل و تمام وجود از این میراث گرانبها و اصول و ارزش‌ها و دستاوردهای مادی و معنوی آن صیانت و پاسداری کرد.

وی لزوم یادآوری وضعیت گذشته و آنچه که در دوران سراسر سیاه و ذلت بار طاغوت بر ملت ما گذشته است را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: بیان شرایط آن روزها و تبیین خدمات و دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف موجب شناخت و معرفی بهتر شکوه و عظمت انقلاب اسلامی و تقویت مراتب قدرشناسی از این بنیان مرصوص می‌شود.

استاندار قم به اوج عزت و اقتدار ناشی از انقلاب اسلامی اشاره و خاطر نشان کرد: امروز ایران اسلامی به الگوی جنبش‌های مردمی تبدیل شده و استکبار را به وحشت انداخته، پس برای فشار به ایران و وارد کردن خدشه به این الگوی موفق از تمامی ترفندها بهره می‌گیرند به گونه‌ای که به خیال خام خود با اعمال تحریم‌ها و گدایی دیپلماسی و باج دادن به دیگر کشورها برای همراهی با تحریم ایران، در صدد ضربه زدن به نظام برآمده‌اند غافل از اینکه ملت ایران به تحریم‌ها به عنوان فرصتی برای پیشرفت می‌نگرند.

وی در ادامه با اشاره به نقش و اهمیت کلیدی نیروی انتظامی در تامین و برقراری نظم و امنیت پایدار به عنوان رکن اصلی توسعه و پیشرفت جامعه، از زحمات و تلاش‌های پرسنل خدوم و فرماندهان شجاع و خدمتگزار این نیرو در سطح کشور و استان قم قدردانی کرد.

موسی پور به نقش نیروی انتظامی در تقویت اعتماد عمومی جامعه اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی امروز مورد اعتماد جامعه بوده و این نیرو توانسته است در ارتباط و تعاملی صمیمی و تنگاتنگ، اعتماد و اطمینان توده‌های مختلف جامعه نسبت به خدمات مختلف ارائه شده را جلب کند.

وی رشد کمی و کیفی اقدامات و برنامه‌های صورت گرفته در راستای توسعه و تقویت نیروی انتظامی در سطح ملی و استان قم را یادآور شد و اظهار داشت: در سال‌های اخیر از لحاظ توسعه زیرساخت‌ها و تامین و تجهیز امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مورد نیاز نیروی انتظامی فعالیت‌ها و اقدامات گسترده‌ای به طور عام در کشور و به ویژه در قم انجام گرفته است.

استاندار قم با بیان اینکه مجموعه این اقدامات و برنامه‌ها، رشد چشمگیر شاخص‌های این حوزه را به دنبال داشته است، اهتمام ویژه نسبت به مسائل و مشکلات این حوزه را با توجه به حساسیت و تنوع وظایف و ماموریت‌های آن امری مهم و ضروری دانست و افزود: باید همه این امکانات و توانمندی‌های ایجاد شده در جهت ارتقاء خدمات‌رسانی به جامعه و افزایش رضایتمندی مردم به کار گرفته شوند.

استاندار قم همچنین از بخش‌های مختلف پلیس آگاهی و مرکز درمانی حضرت زینب(س) نیروی انتظامی استان بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این دو مجموعه قرار گرفت.

لازم به یادآوری است ساختمان فرماندهی انتظامی استان و پروژه 32 واحدی منازل سازمانی نیروی انتظامی طرح‌هایی بودند که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین موسی‌پور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول