اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

نیروی انتظامی امنیت انتخابات را با صلابت تامین می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: وظیفه اصلی نیروی انتظامی برقراری نظم، امنیت، صیانت و پاسداری از جان‌، مال و آبروی مردم است، نیروی انتظامی امنیت انتخابات را با صلابت تامین می‌کند.

نیروی انتظامی امنیت انتخابات را با صلابت تامین می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان بهنام سعیدی پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی و آموزشی کارکنان نیروی انتظامی و محافظان شعب اخذ رأی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمان اظهار داشت: وظیفه اصلی نیروی انتظامی برقراری نظم، امنیت، صیانت و پاسداری از جان‌، مال و آبروی مردم است.

وی ابراز داشت‌: در ظاهر آنچه نیروی انتظامی باید از ابتدا تا انتها بدون لحظه‌ای وقفه حافظ آن باشد، یک صندوق و برگ رأی است، اما واقعیت آن حفاظت از اعتقاد‌، شخصیت و آینده مردم است.

سعیدی افزود‌: نکته دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد، عدم جانبداری نیروی انتظامی از کاندیدای خاص و دخالت در تبلیغات است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی باید علاوه بر اینکه مظهر اقتدار و صلابت باشد، باید متخلق به اخلاق اسلامی نیز باشد.

سعیدی عنوان کرد: همچنین این نکته را در نظر داشته باشد‌، کسانی که در انتخابات شرکت می‌کنند، افرادی مختلف با سلایق‌، اعتقادات و رفتارهای مختلف هستند، هنر نیروی انتظامی این است که وظیفه خود را در کمال آرامش و بدون کوچک‌ترین تنشی تا آخرین لحظه به انجام برساند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان کرمان با اعلام اینکه آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات در کرمان وجود دارد، گفت‌: امروز اعلام می‌کنیم با تدابیری که اندیشیده شده چنانچه همین جمعه انتخابات نهمین دوره مجلس را هم داشته باشیم، آمادگی اجرای آن را به بهترین نحو داریم.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول