اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

ایران قدرت علمی برتر در منطقه است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: در حال حاضر کشور قدرت علمی برتر در منطقه است.

ایران قدرت علمی برتر در منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه سه‌شنبه در همایش تجلیل از زنان پیشرو در انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به موفقیت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف دست یافته است.

وی با اشاره به اقتدار 33 ساله نظام انقلاب اسلامی ایران یادآور شد: 33 سال است که مردم در صحنه‌های مختلف حضور فعال دارند.

استاندار زنجان تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران با ماه‌ها حضور در جبهه‌های جنگ و نبرد بیش از 230 هزار شهید را فدای استقلال و آزادی کشور کرده‌اند.

وی همچنین با اشاره به ایثار و جانفشانی جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: در طول این هشت سال 400 هزار نفر نیز جانباز شده‌اند.

رئوفی‌نژاد اذعان داشت: مردم ایران در طول عمر 33 ساله انقلاب اسلامی بدون هیچ گونه توقع مالی یا موقعیتی به دفاع از نظام و انقلاب پرداخته و همواره یار و یاور رهبر انقلاب و مسئولان بوده‌اند.

وی تصریح کرد: مردم ایران با حضور در جبهه‌های جنگ و نبرد با دشمنان، با خدا وارد معامله شده و جان خود را در راه دفاع از نظام و انقلاب اهدا کردند.

استاندار زنجان با اشاره به برخی از بیانات امام خمینی (ره) در زمینه جنگ و هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: امام خمینی (ره) در زمان جنگ بیان کردند که حتی اگر جنگ تحمیلی 20 سال طول بکشد ملت ایران اجازه نخواهد داد دشمنان به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه در طول 33 سال گذشته هر لحظه و هر سال دشمنان یک اقدام و کارشکنی جدید انجام دادند تا نظام اسلامی را تضعیف کرده و  به آن ضربه بزنند، افزود: مردم و مسئولان ایرانی با تبعیت از رهبری نظام را حفظ و از آن حراست کرده‌اند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به موفقیت‌های علمی کسب شده توسط دانشمندان جوانان ایرانی یادآور شد: در حال حاضر ایران رتبه 17 علمی را در بین کشورهای جهان دارد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه رشد علمی ایرانیان در طول 33 سال گذشته به ویژه در چند سال اخیر چشمگیر بوده است، اضافه کرد: در حال حاضر ایران قدرت علمی برتر در منطقه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحریم‌هایی که از سوی دشمنان از آغاز انقلاب صورت گرفته است، افزود: تحریم‌ها نه تنها موجب عقب ماندن کشور از پیشرفت نشده بلکه موجبات رشد و پیشرفت بیش از پیش کشور را فراهم کرده است.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه ایران در طول 33 سال گذشته همواره در جنگ اقتصادی با دشمنان بوده است، اضافه کرد: دشمنان با تحریم‌های مختلف همواره به دنبال ضربه زدن به نظام بوده‌اند.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول