اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

33 سال سرافرازی- 32

22 بهمن نشان‌دهنده اقتدار ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: 22 بهمن و حضور حماسی مردم کشورمان در آن نشان‌دهنده عظمت و اقتدار ایران اسلامی است.

22 بهمن نشان‌دهنده اقتدار ایران است

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، یدالله اکبرزاده شب گذشته در همایش "زن و نقش آن در انقلاب اسلامی ایران" بیان داشت: اسلام به انقلاب اسلامی هویت بخشید و زنانی که واقعا با جان و دل اسلام را درک کردند فرزندانی را تربیت کرده که ایران اسلامی را جاودانه ساختند.

وی افزود: شیرزنان این کشور مقابل مسلسل‌های رژیم 2500 ساله شاهنشاهی پهلوی فدای اسلام شدند و همچنین اگر حمایت و همراهی آنها نبود نمی‌توانستیم در انقلاب پیروز شویم.

این مسئول درباره فعالیت زنان در عرصه‌های مختلف جامعه امروزی یادآور شد: جایگاه زنان در جامعه اسلامی ما مشخص است زیرا در گذشته زنان با ذلالت تعریف می‌شدند و امروزه نیز در جوامع غربی به زنان با نگاه دیگری نگریسته می‌شود ولی اسلام به زنان عزت و آبرو بخشیده تا پاک در جامعه به کار شریف انسان‌سازی مشغول باشند.

فرماندار آمل اضافه کرد: زنان امروز عرصه جهاد اقتصادی در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و علمی در حال تلاش و فعالیت هستند و به افتخارآفرینی می‌پردازند.

اکبرزاده با اعلام اینکه 33 سال قبل نخستین حکومت اسلامی و مردمی با خلق 22 بهمن در آمل ایجاد شد، بیان داشت: مادران این مرز و بوم هم‌اکنون به همراه دیگر مردم در تصمیم‌گیری‌های بزرگ کشور شرکت داده می‌شوند.

وی با اشاره به خطبه‌های نماز جمعه تهران توسط مقام معظم رهبری در هفته گذشته عنوان کرد: معظم‌له فرمودند که هر کس با اسرائیل می‌جنگد ما حامی آن هستیم، بنابراین باید ما در حفظ این نظام اسلامی بسیار تلاش کنیم زیرا پشتیبان این نظام مردم و اعتقادات دینی ما هستند.

فرماندار آمل با تاکید اینکه دو آزمون بزرگ را مردم کشورمان در پیش روی دارند، ابراز داشت: 22 بهمن و حضور حماسی مردم کشورمان در آن نشان‌دهنده عظمت و اقتدار ایران اسلامی است و انتخابات آینده نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دومین آزمون این مردم است.

وی با اشاره به اینکه بار دیگر این مردم افتخارآفرین قلب اجانب را به درد می‌آورند، تصریح کرد: اهداف بزرگ امام امت به بار نشست، بیداری اسلامی و مبارزه با ظلم و جور که برگرفته از ارزش‌های دینی و الهی است در کشورهای دنیا در حال مشاهده بوده تا صدور انقلاب محقق شود.

اکبرزاده با اشاره به اینکه امروزه آن چیزی که نیاز داریم وفاق و همدلی است، گفت: باید وفاق و همدلی در تمام زمینه‌ها صورت گیرد البته انتقاد باید در جامعه برای پیشرفت وجود داشته باشد، انتقادهایی که سازنده و مفید بوده نه نقدهای تخریب‌کننده که دشمن از آن سوء استفاده کند.

به گزارش فارس، در این همایش به بانوان فعال و پرتلاش این شهرستان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

انتهای پیام/غ10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول