اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان دماوند:

نظام در اوج اقتدار است/ عقب‏ماندگی‏های گذشته جبران می‏شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و عقب‏ماندگی‏های گذشته جبران می‏شود.

نظام در اوج اقتدار است/ عقب‏ماندگی‏های گذشته جبران می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در مراسمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی اظهار کرد: امروز سی‌وسومین بهار انقلاب را در حالی جشن می‏گیریم که برای آنهایی که دوران ستم‏شاهی را ندیده‏اند، درک آن زمان قدری مشکل است.

وی تصریح کرد: ایران در دست ستم‏کارانی بود که تنها ظلم و تاریکی را حاکم ساخته و ما را در زیر یوغ استعمار قرار داده بودند.

قاسمی‏فرزاد با اشاره به شکل‏گیری نهضت امام خمینی (ره) افزود: در این ظلم و استبداد، ماه منیر و خورشید فروزانی طلوع کرد و چهره واقعی حقیقت را نمایان ساخت.

فرماندار شهرستان دماوند ادامه داد: امام به عنوان یک منجی پس از قرن‏ها ظهور کرد و با تأسی به اسلام و تعالیم ناب قرآن عزیز توانست ملت مسلمان ما را از سلطه استکبار نجات دهد و پیام رهایی‏بخش اسلام را به گوش همه جهانیان برساند.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی با رهبری مردی که مظهر عدالت، ایمان، اخلاص و تقوا بود، به پیروزی رسید؛ به صورتی که ندای حق‏طلبانه امام توانست روح انسان‏های آزاده را بیدار سازد و در 22 بهمن 57 سیل خروشانی را به وجود بیاورد که ریشه حکومت ظالم پهلوی را ریشه‏کن سازد.

فرماندار شهرستان دماوند اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در اوج اقتدار و عزت قرار دارد و عقب‏ماندگی‏های گذشته روزبه‌روز تبدیل به رشد و توسعه می‏شود.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول