اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

اقتدار نیروهای مسلح حافظ امنیت کشور است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: اقتدار نیروهای مسلح ما حافظ امنیت و پایداری صلابت نظام اسلامی است که ضرورت دارد حفظ و تقویت شود.

اقتدار نیروهای مسلح حافظ امنیت کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری پیش از ظهر امروز در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان خلخال اظهار داشت: ما این اقتدار و صلابت را به سادگی و سهولت به دست نیاوردیم بلکه در سایه مجاهدت رزمندگان، خون شهدا و عزتمندی مرام و اندیشه امام راحل این دستاورد عظیم به دست آمده و ضرورت دارد از آن حفاظت و صیانت شود.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما امروز برخلاف اوایل انقلاب به پیچیده‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات آراسته‌ شده‌اند، افزود: کمتر کسی فکر می‌کرد کشوری که در سال 59 حتی از تامین سیم خاردار عاجز بود امروز مدرن‌ترین تجهیزات نظامی و موشک‌های دور برد را تولید و به کارگیری کند.

امام جمعه شهرستان خلخال این همه پیشرفت و توسعه را در سایه مجاهدت و صلابت ملت ایران به ویژه حضور اقشار مختلف جامعه توصیف کرد و بیان داشت: در روز 22 بهمن امسال بار دیگر عظمت ملت ایران ظهور خواهد کرد و بیشتر از یک قدرت تسلیحاتی کبر و غرور آنها را برملا خواهد کرد.

رشتبری در ادامه سخنان خود با اشاره به نمایش عظیمی از صلابت ایرانیان در یوم‌الله 22 بهمن خاطرنشان کرد: تمام دوربین‌های رسانه‌های بیگانه منتظر خلق حماسه دیگر از سوی ملت ایران هستند تا با مخابره آن به دنیا نشان دهند که چقدر ملت ایران دلباخته و پشتیبان انقلاب تحقق یافته سال 57 هستند.

این مسئول این عرصه حضور را خطیر‌ترین موقعیت برای به نمایش گذاشتن ارزش‌ها و باورهای دینی، اسلامی و مکتبی توصیف کرد و افزود: دشمن هرگز احساس نمی‌کرد این انقلاب عمری به درازای صلابت ملت داشته باشد و عرصه را اینقدر برای آنها تنگ کند که بسیاری از کید و توطئه آنها در حال برملا و خنثی شدن است.

امام جمعه شهرستان خلخال با یادآوری اینکه بعد از صحنه حماسی 22 بهمن یک آزمون دیگری نیز در پیش رو داریم، تصریح کرد: در این صحنه نیز ملت ما با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای بار دیگر جهان را حیرت‌زده می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود تداوم این حضور‌ها را برگرفته از برکت و موقعیت نظام اسلامی دانست و خطاب به دشمنان عنود گفت: دنیا باید منتظر خلق زیباترین حماسه‌ها و حرکت‌های رو به جلو باشد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول