اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان:

عزت و اقتدار ملی در سایه انقلاب به دست آمده است

خبرگزاری فارس: دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان گفت: عزت و اقتدار ملی کشور در سایه انقلاب اسلامی به دست آمده است.

عزت و اقتدار ملی در سایه انقلاب به دست آمده است

 

نقی مجتهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی در دو بخش مادی و معنوی به دست آمده که هر دو بخش در توسعه و پیشرفت جامعه نقش مطلوبی را  ایفا کرده است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های جامعه در بخش‌های مختلف پزشکی از جمله سلول‌های بنیادی، داورهای جدید، شبیه‌سازی نقش مهمی در توسعه علمی کشور داشته است، افزود: توسعه علمی در زمینه‌های نانوتکنولوژی، ابر رایانه‌ها، انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای و قسمت‌های مختلف حاصل تلاش و همت جوانان ایرانی است.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان زنجان با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی میزان خدمات دهی به مردم به نحو مطلوبی افزایش یافته است، افزود: توسعه خدمات عمومی موجب رفاه عمومی جامعه و افزایش رضایتمندی مردم از مسئولان شده است.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها به پنج شهر استان گازرسانی شده بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه شهرهای استان و بسیاری از روستاها به برکت پایداری نظام جمهوری اسلامی از این نعمت برخوردار هستند.

مجتهدی از بهره‌‌مندی 95 درصد روستاها و شهرهای استان از نعمت آب خبر داد و افزود: در حال حاضر مشکل کم‌ آبی و بی‌آبی در استان مشاهده نمی‌شود.

وی مهم‌ترین پیشرفت نظام را در ابعاد معنوی و استقلال کشور عنوان کرد و افزود: عزت و اقتدار ملی کشور در سایه انقلاب اسلامی به دست آمده است.

دبیر جبهه پیروان خط  امام و رهبری استان زنجان افزایش اعتماد به نفس در جامعه و ترویج روحیه ایثار و شهادت را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام کرد و یادآور شد: کسب اقتدار در جامعه بین‌المللی و پیشرفت‌های معنوی از دیگر دستاوردهای نظام محسوب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظیفه مسئولان در قبال مردم بیان داشت: مسئولان باید با گسترش عدالت اجتماعی در خدمت مردم بوده و عدالت محوری را سرلوحه امور خود قرار دهند.

مجتهدی بر ضرورت توجه به نیازهای مردم تاکید کرد و بیان داشت: باید به مردم توجه ویژه‌ای شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگ و مهمی دارد، که دهه فجر بهترین زمان برای بیان دستاوردهای انقلاب است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد هماهنگی، وحدت رویه، یکپارچه‌سازی امور اجرایی و انسجام سازمانی ستادهای دهه فجر برای برگزاری برنامه‌های مختلف ضروری است.

دبیر جبهه پیروان خط  امام و رهبری استان زنجان بابیان اینکه اقدامات دولت طی سه سال گذشته فراگیر و گسترده بوده است، افزود: در صورت کم‌توجهی به این موضوع‌، دشمنان و مغرضان از خلاء ایجاد شده در راستای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کنند.

وی ظرفیت‌های بی‌انتهای مردمی را برای آمادگی و مقابله با توطئه‌های دشمنان بی‌نظیر عنوان کرد و بیان کرد: مقاومت های مردم الگوی مناسبی برای حرکت‌های آزادی خواه جهان است.

مجتهدی به اهمیت نقش مردم در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: هرچه جامعه به سوی پیشرفت و تعالی گام بر می‌دارد، نقش مردم در جامعه حساس‌تر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پیشرفت‌های مختلفی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، تکنولوژی و نظامی به دست آمده است.

دبیر جبهه پیروان خط  امام و رهبری استان زنجان یادآور شد: همه موفقیت‌ها و دستاوردهای به دست آمده از اوایل انقلاب تاکنون، مرهون وجود تفکر بسیجی مردم در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین و بررسی ابعاد مختلف دستاوردهای نظام است که باید از این موقعیت استفاده لازم را کرد.

انتهای پیام/م10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول