اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

وحدت حول ولایت فقیه موجب اقتدار نظام می‎شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‎های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت حول ولایت فقیه موجب اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

وحدت حول ولایت فقیه موجب اقتدار نظام می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان مرادعلی منصوری‎رضی صبح امروز در دیدار با اهالی نگین‎شهر از توابع شهرستان آزادشهر اظهار داشت: یکی از اصلی‎ترین دلایل پیروزی انقلاب اسلامی وحدتی بود که حول رهبری دینی و ولایت فقیه ایجاد شد و هم‌اکنون این وحدت روزبه‌روز محکم‎تر ‎و موجب اقتدار و سربلندی انقلاب اسلامی ایران شده است.

وی تصریح کرد: دشمن به معجزه وحدت واقف است و به دلیل ترس از نزدیکی مسلمانان به دنبال تفرقه‎افکنی است تا مسلمانان را از اهداف اصلیشان دور کند.

نماینده مردم شهرستان‎های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در ایران اسلامی این وحدت حول محور ولایت فقیه اتفاق افتاده و انقلاب به پیروزی رسید.

منصوری‎رضی گفت: اکنون به برکت وجود مقام معظم رهبری این انقلاب ماندگار است و از بین نمی‎رود و به مانند سلاحی محکم اسباب پیروزی‌مان را در برابر دشمنان قسم‎خورده نظام اسلامی فراهم می‎کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایام‎الله دهه فجر و تقارن آن با هفته وحدت تصریح کرد: این اتفاق شایسته و مبارک بی‎دلیل نیست و یکی از نشانه‎های پیروزی در برابر کفر و نفاق را که وحدت است به مسلمانان بیدار شده در اقصی نقاط جهان نشان می‎دهد تا برابر حاکمان مستبد، دست‌نشانده و اربابان خارجی خود جبهه‎گیری کنند.

وی ادامه داد: با وحدت و یکدلی باید عرصه را بر دشمنان تنگ کنند تا بدین وسیله به پیروزی نهایی دست پیدا کنیم.

منصوری‎رضی با اشاره به افتتاحیه‎ها و بهره‎برداری‎هایی که به برکت این ایام اتفاق می‎افتد، اذعان داشت: خدماتی که در حال حاضر به مردم ارائه می‎شود در برابر خدمات دولت‎های طاغوتی بسیار زیاد و ارزنده است.

نماینده مردم شهرستان‎های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: این خدمات بی‎شمار برای ملت بزرگ ایران به عنوان بهترین مردم دنیا کافی نیست و باید تمام تلاش مسئولان به گونه‎ای باشد که دامنه خدمات‎رسانی هر روز افزایش یابد تا مردم مومن، انقلابی و همیشه در صحنه خدای ناکرده کمبودی نداشته باشند و به لحاظ معیشتی زندگی خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول