اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خوی:

شرکت در انتخابات جواب دندان‌شکن به دشمنان است

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار خوی گفت: شرکت در انتخابات مجلس نهم جواب دندان شکنی به دشمنان نظام و اسلام است.

شرکت در انتخابات جواب دندان‌شکن به دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، میرسیاوش اسبقی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ایام الله دهه فجر در جمع مردم بخش صفائیه خوی اظهار داشت: مسئولان و متولیان امور فرهنگی وظیفه دارند دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی را به نسل‌های آینده و به ویژه جوانان انتقال دهند و آن‌ها را از وقایع و حوادث پیروزی انقلاب اسلامی آگاه کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران دارای نکات برجسته و عبرت‌آموزی است که مسئولان باید با توجه به این موارد جوانان را نسبت به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی آگاه کنند.

اسبقی ادامه داد: بیداری اسلامی نه تنها در کشورهای منطقه بلکه در سراسر جهان به امری فراگیر تبدیل شده و بسیاری از مردم جهان در مقابله با حکومت‌های ظالم و سرمایه‌داری قیام کرده‌اند.

این مسئول همکاری نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با مسئولان برگزاری انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: این امر می‌تواند زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند را فراهم کند.

وی با اشاره به تبلیغات انتخاباتی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات مجلس باید توجه داشته باشند که در چارچوب قانون مجاز به تبلیغات هستند و باید از این دستورالعمل پیروی کنند.

اسبقی با بیان اینکه مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای سبب رسوایی دشمنان می‌شود اضافه کرد: مشارکت مردم در انتخابات، صحنه امتحان جدید برای تجدید میثاق با ولایت، شهدا و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) است.

وی ادامه داد: مردم با حضور پرشور و گسترده در این عرصه، اتحاد و همدلی خود را برای مقابله با خواسته‌های نامشروع استکبار جهانی به نمایش می‌گذارند.

معاون فرماندار خوی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های کنونی ملت بزرگ ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها سبب ترس دشمنان شده و شرکت در انتخابات مجلس نهم جواب دندان‌شکنی به دشمنان نظام و اسلام خواهد بود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول