اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 105

انتخابات جشنواره ملی مردم ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میاندرود انتخابات و 22 بهمن را جشنواره ملی مردم ایران دانست.

انتخابات جشنواره ملی مردم ایران است

سید کاظم حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اشاره به روزهای پیشرو یعنی 22 بهمن و 12 اسفند، این روزها را جشنواره ملی مردم ایران دانست.

رئیس اداره ارشاد میاندرود تصریح کرد: 22 بهمن در بین مردم ایران از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم بوی شهدا را از این روز استشمام می‌کنند.

وی شرکت مردم در انتخابات 12 اسفند را موجب تحکیم اتحاد ملی مردم در برابر ناملایمات و دشمنی‌های زورگویان دانست و تصریح کرد: کمرنگ برگزار شدن این دو مراسم که جشنواره ملی ما است خواسته اصلی توطئه‌گران و دشمنان است.

حسینی انتخاب اصلح را از توصیه‌های مکرر امام راحل و تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری دانست و افزود: انتخاب درست می‌تواند به پیشرفت و توسعه کشور و شهر محل نمایندگی وکلای مردم کمک کند.

این مسئول با اشاره به ضرورت تاسیس اداره ارشاد این شهرستان افزود: تاسیس این اداره با هدف ارتقای فرهنگ اسلامی انجام شد که این مجموعه با تشکیل و ساماندهی گروه‌های مختلف هنری در زمینه‌های مختلف سعی می‌کند به این مهم دست یابد.

رئیس اداره ارشاد میاندرود اولویت مهم دولت در سال جاری را بحث فرهنگ دانست و اذعان داشت: این مسئله وظیفه ما به عنوان متولی فرهنگ و همچنین دیگر دستگاه‌های فرهنگی را سنگین‌تر می‌کند.

انتهای پیام/ن۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول