اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری شهرستان سلسله خبر داد

تشکیل ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی در سلسله

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان سلسله گفت: ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی با حضور اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت در دادگستری سلسله تشکیل شد.

تشکیل ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی در سلسله

امیررضا صارمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سلسله اظهار داشت: با هدف رسیدگی به جرائم انتخاباتی در شهرستان سلسله یک شعبه رسیدگی در دادسرا و یک شعبه در دادستانی این شهرستان اختصاص یافته است.

وی افزود: تاکنون هیچ‌گونه تخلف انتخاباتی به این شعبه اعلام نشده و در صورت وصول شکایتی مبنی بر تخلف، بلافاصله به موضوع رسیدگی می‌شود.

صارمی تصریح کرد: هدف ما هدایت، مراقبت و پیشگیری از وقوع جرائم است و تمام دست‌اندرکاران انتخابات باید از دامن زدن به مسائل ساده و تبدیل آنها به چالش جلوگیری کنند.

در ادامه فرماندار سلسله گفت: تعامل و آمادگی خوبی در هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان سلسله برای اجرای انتخابات حاکم است و کار اخذ رأی انتخابات در 57 شعبه (28 ثابت و 29 سیار) در شهرستان انجام می‌شود.

صیدباقر باقرزاده عمل به قانون و صیانت از آراء مردم را مهم‌ترین وظیفه انتخاباتی مسئولان دانست و افزود: استفاده از امکانات و ابزارهای دولتی در حمایت از هر کاندیدایی خلاف قانون است و به شدت با خاطیان برخورد می‌شود.

موسوی رئیس هیئت نظارت شهرستان سلسله گفت: انتخابات یک پروژه سنگین است، که تاکنون بخشی از آنان شامل تأیید صلاحیت به پایان رسیده و بخش باقی‌مانده نیازمند همت همگانی است.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول