اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

دشمن به دنبال القای ناامنی در انتخابات است

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه دشمن به دنبال القای ناامنی در انتخابات است گفت: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و پس از آن در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی این نقشه را ناکام می‌گذارد.

دشمن به دنبال القای ناامنی در انتخابات است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمود عبداللهی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: دستاوردهای انقلاب اسلامی امروز پس از گذشت 33 سال بسیار آشکارتر از هر زمان جلوه‌گر شده است.

وی ادامه داد: کشور ما در عصر طاغوت از هیچ‌گونه امکانات و  علمی و فناوری برخوردار نبود و حتی کوچک‌ترین امکانات و فناوری‌ها باید از خارج از کشور وارد می‌شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: پیشرفت‌های که امروز در کشور اسلامی ما رخ داده محصول پایداری مردم در راه انقلاب اسلامی و پیروی از منویات رهبر جامعه اسلامی است.

وی اذعان داشت: به رغم تلاش دشمنان در جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی امروز این نظام بسیار قدرتمندتر و مستحکم‌تر از همیشه در راه پیشرفت قرار دارد و روی پای خودش ایستاده است.

عبداللهی گفت: استقلالی که امروز در جامعه ما حکم‌فرماست، در جوامع اسلامی بی‌بدیل است و قدرت‌های بزرگ تحمل این استقلال اقتصادی و سیاسی را ندارند.

وی ابراز داشت: همانطور که اسلام در توصیف پیامبر(ص) و یارانش آنان را دارای شدیدترین برخوردها با دشمنان خدا توصیف می‌کند، انقلاب اسلامی نیز سبب شده که این سنت پیامبر در جامعه اسلامی بار دیگر مشاهده شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: یکی دیگر از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی حاکم شدن معارف اسلام در جامعه و اداره جامعه بر اساس قوانین اسلامی است.

وی افزود: سال‌ها اسلام در میان ملت‌های اسلامی به صورت یک امر تزیینی درآمده بود و محدوده آن از زندگی شخصی مردم فراتر نمی‌رفت.

عبداللهی یادآور شد: انقلاب اسلامی بار دیگر بعد از زمان صدر پیامبر(ص) و امام علی(ع)، اسلام را به متن زندگی اجتماعی و سیاسی مردم آورد و جامعه اسلامی را با استفاده از قوانینی که از وحی استخراج شده بود، اداره کرد.

وی اظهار داشت: با وقوع انقلاب اسلامی پس از سال‌ها حکومت طاغوت در کشور ما بار دیگر شعار اسلام طنین‌انداز شد و این برای انقلاب اسلامی یک ارزش و دستاورد بزرگ است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم متذکر شد: بیداری اسلامی که امروز در منطقه به وجود آمده است ناشی از همین تجربه 33 ساله جمهوری اسلامی در حاکمیت بخشیدن به قوانین اسلام است.

وی ابراز داشت: دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی از حاکمیت قوانین اسلام گرفته تا استقلال و عزت کشور به دلیل حفظ وحدت آحاد مردم بوده و استمرار حرکت و قدرت‌بخشی امروز نیز در گرو همین یکپارچگی است.

عبداللهی تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگر می‌تواند قدرت نظام را برای مقابله با تهدیدهای پیش‌رو افزایش دهد.

وی عنوان داشت: تهدیدات دشمن نشان می‌دهد که امروز در موضع ضعف در برابر ما قرار گرفته و از گسترش الگوی انقلاب اسلامی در منطقه و جهان وحشت دارد.   

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: باید در پرتو فرامین مقام معظم رهبری و خطوطی که ایشان ترسیم می‌کنند، یکپارچه حرکت کنیم و به دشمن اجازه ندهیم چشم طمع به کشور ما داشته باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال القای ناامنی در انتخابات است و حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی 22 بهمن و پس از آن در انتخابات 12 اسفند، این نقشه را ناکام می‌گذارد.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول