اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری مسابقه کتابخوانی در چهارمحال و بختیاری

بسیجیان با رویکردهای انتخابات شکوهمند آشنا می‎شوند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال و بختیاری از برگزاری یک دوره مسابقه کتابخوانی با عنوان انتخابات شکوهمند، مجلس قدرتمند در این استان خبر داد.

بسیجیان با رویکردهای انتخابات شکوهمند آشنا می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حیدر بابااحمدی پیش ازظهر امروز در جمع بسیجیان و خانواده کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: مسابقه کتابخوانی از کتاب "انتخابات شکوهمند، مجلس قدرتمند" ویژه نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دهه فجر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت آحاد کارکنان سپاه، خانواده‌های آنان و عموم بسیجیان در این مسابقه آزاد است، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند فرم پاسخنامه سئوالات را حداکثر تا 25 بهمن‌ماه تکمیل و به معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ارسال کنند.

بابااحمدی خاطرنشان کرد: به یمن ورود به سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی به 34 نفر از منتخبین به قید قرعه جوایزی اهدا می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه چهارمحال و بختیاری ارتقای بصیرت را از جمله اهداف برگزاری این مسابقه برشمرد و گفت: رزمندگان این جبهه باید با آگاه‌سازی و روشنگری در محورهای مختلف روز جامعه، نقشه های شوم استکباری را برملا ساخته و مخاطبان را نسبت به اهداف پلید دشمنان آگاه سازند.

وی با بیان اینکه خیزش اسلامی در ملت‌های منطقه برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: در واقع این حرکت‌ها از جمله آثار و برکات انقلاب اسلامی ایران است که امروز جان استکبار جهانی به‌ویژه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس را به لرزه انداخته است.

بابااحمدی ابراز امیدواری کرد: رهبران سیاسی و مذهبی این جنبش‌های مردمی بتوانند با حفظ وحدت و یکپارچگی و با الهام از تعالیم بلند دین مقدس اسلام و انقلاب اسلامی ایران در رهبری و هدایت مردم کشورشان درست عمل کرده و از انحراف‌ها، کج‌روی‌ها، افراط‌ها، تفریط‌ها و نفوذ عوامل استکبار جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول