اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات خراسان شمالی:

امکانات تمام دستگاه‌ها برای انتخابات بهره‌گیری می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: از تمام امکانات دستگاه‌های استان برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور بهره‌گیری می‌شود.

امکانات تمام دستگاه‌ها برای انتخابات بهره‌گیری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، علی روشن ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات مجلس نهم به ویژه برگزاری رایانه‌ای انتخابات و تأمین امکانات تدابیر و تمهیدات لازم در استان اندیشیده شده است.

وی با اشاره به هماهنگی با دستگاه‌های اداری برای تأمین امکانات مورد نیاز تصریح کرد: در این راستا دستگاه‌ها طی فراخوان‌های مختلف آمادگی خود را برای ارائه امکانات و خودروها برای برگزاری انتخابات اعلام داشته‌اند.

روشن بهره‌گیری از تمام امکانات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور را ضروری عنوان کرد و گفت: برای برگزاری انتخابات، علاوه بر استفاده از ظرفیت لپ‌تاپ دستگاه‌های، تعدادی لپ‌تاپ نیز خریداری شده است.

وی با تأکید بر اینکه امکانات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات تا 22 بهمن امسال آماده خواهد شد، یادآور شد: با مشارکت دستگاه‌ها، هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه در خراسان شمالی احساس نمی‌شود.

مدیر کل اداری و مالی استانداری خراسان شمالی همچنین الکترونیکی کردن بایگانی ادارات، ساماندهی نیروی انسانی و خودروها را از برنامه‌های کاری این اداره کل در استانداری عنوان کرد.

به گفته وی، طی امسال با انجام ساماندهی خودروها صرفه‌جویی 2 میلیارد ریالی برای بیت‌المال در استان رقم خورد.

انتهای پیام/و۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول