اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی:

دهیاران از موضع‌گیری‌های انتخاباتی بپرهیزند

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: دهیاران از موضع‌گیری‌های انتخاباتی به نفع یا ضرر کاندیداها بپرهیزند.

دهیاران از موضع‌گیری‌های انتخاباتی بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سید جواد محمودی ظهر امروز در گردهمایی 430 دهیار شهرستان‌های جنوب آذربایجان غربی در میاندوآب اظهار داشت: در زمان حاضر آثار و برکات انقلاب اسلامی نه تنها در ایران اسلامی بلکه در کشورهای جهان قابل مشاهده است.

وی امنیت، خودباوری، استقلال و آزادی را از برکات انقلاب اسلامی خواند و افزود: در سه دهه گذشته خدمات بی‌نظیری در روستاها ارائه شده که این خدمات قبل از پیروزی انقلاب اسلامی وجود نداشت.

محمودی با اشاره به اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف در راستای رشد و پیشرفت استان گفت: اجرای طرح‌های اشتغالزا، توسعه زیرساخت‌های عمرانی و ارتقای سطح کیفی زندگی روستائیان، برخورداری روستاها از خدمات مخابراتی، آب، برق، گاز و راه، بهسازی و مقاوم‌سازی اماکن روستایی سبب ایجاد روحیه نشاط و شادابی در این مناطق شده است.

این مسئول با اشاره به سختی‌ها و مشکلات دوران انقلاب تصریح کرد: ایران اسلامی در راستای دست‌یابی به پیشرفت‌های علمی، صنعتی و عمرانی سختی‌های بسیاری در زمینه مقابله با توطئه‌ها دشمنان تحمل کرده است و با وجود این سختی‌ها ملت آگاه و با بصیرت ایران از آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه دست برنداشته و همواره پشتیبان رهبری هستند.

وی با اشاره به توطئه‌ها و تهدیدهای دشمنان اضافه کرد: دشمنان نظام مقدس اسلامی قصد دارند با ایجاد بحران در منطقه ملت ایران را در رسیدن به پیشرفت و توسعه باز دارند از این رو ملت ایران برای خنثی کردن این توطئه‌ها باید اتحاد و همبستگی را سرلوحه امور خود قرار دهند.

محمودی انتخابات مجلس شورای اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: دهیاران باید در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم در روستاها تلاش کنند و از موضع‌گیری‌ها به نفع یا ضرر کاندیداها پرهیز کنند از این رو در زمینه تبلیغ برای هر شخص یا گروهی مجاز به استفاده از امکانات دولتی نیستند.

مدیر کل دفتر امور روستایی آذربایجان غربی در ادامه این مراسم گفت: در دهه فجر امسال 260 پروژه عمرانی، خدماتی و تولیدی در مناطق روستایی با اعتبار 151 میلیارد ریال به بهره‌برداری می رسد که 49 پروژه آب و فاضلاب روستایی، 103 پروژه راهسازی، مقام‌سازی و بهسازی مسکن روستایی در 22 روستا، 15 طرح بهداشتی ـ درمانی، 15 پروژه کمیته امداد امام خمینی و 7 پروژه نوسازی و تجهیز مدارس از طرح‌های شاخص افتتاحی در روستاهای آذربایجان غربی است.

محبوب زارع در ادامه بیان کرد: میزان خدمات ارائه شده و اقدامات زیربنایی انجام شده در مناطق روستایی در مقایسه با دوران پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار چشمگیر و گسترده است.

وی خاطرنشان کرد: برخورداری 100 درصد جمعیت روستایی استان از شبکه تلفن، برخورداری 81 درصدی خانوار روستایی از راه آسفالته، زیر پوشش قرار گرفتن 100 جمعیت روستایی از خدمات بهداشتی ـ درمانی، گازرسانی به 239 روستا و آبرسانی به 82 درصد جمعیت روستایی در روستاهای بالای 20 از جمله خدمات دولت نهم و دهم در سه دهه گذشته است.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول