اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور سازمان اوقاف و امور خیریه:

مردم با شعار جذب حداکثری در انتخابات حضور می‌یابند

خبرگزاری فارس: مشاور سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به فعالیت‌های دشمنان برای کم‌رنگ حضور مردم در انتخابات، گفت: اما مردم با حفظ شعار جذب حداکثری و دفع حداقلی در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

مردم با شعار جذب حداکثری در انتخابات حضور می‌یابند

حجت‌الاسلام سید جلال رضوی‌مهر امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: بهمن‌ماه یادآور غیرت، صلابت، روح از خود گذشتگی، پیوند بین امت با امام و شهادت‌طلبی ملت ایران است.

وی ادامه داد: دهه فجر انقلاب یادآور حرکتی در راستای هدف بزرگ مردم و امام خمینی(ره) در تشکیل حکومت و نظام اسلامی است.

مشاور سازمان اوقاف و امور خیریه ابراز کرد: اگر دوران شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی را به یاد بیاوریم متوجه می‌شویم دهه فجر، دهه انتظاری بود که از 12 تا 22 بهمن ملت ایران در تلاش بودند تا هم امام خود را بعد از دوران تبعید به آغوش بگیرند و هم هدف امام خمینی(ره) را در تشکیل حکومت اسلامی به کرسی عمل بنشانند.

وی افزود: 22 بهمن روز احیاء ارزش‌های اسلامی و بازگشت انسانیت به جامعه بود و این روز بزرگ مانند مدالی پر افتخار تا ابد بر تارک زمان خواهد درخشید.

رضوی مهر اضافه کرد: در حقیقت می‌توان گفت انقلاب اسلامی از سلسله وعده‌های الهی در قرآن به مومنین است که آنها میراث‌دار زمین خواهند بود.

وی ادامه داد: یکی از برکات انقلاب اسلامی ما که در سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد آن هستیم، شکل‌گیری انقلاب‌های کشورهای منطقه همسو با انقلاب اسلامی است.

مشاور سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: بیداری اسلامی جرقه و پرتویی از انفجار نور دهه فجر انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ما به حق خاستگاه همه انقلاب‌های منطقه شده است و در نتیجه این انقلاب شاهد حرکت‌های اسلامی، بیداری اسلامی و بینش اسلامی هستیم.

رضوی‌مهر گفت: امروز ما در حالی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که امام بزرگوار ما در 30 سال پیش از این وعده پیروزی مستضعفان بر مستکبران را داده بود و وضع کنونی جهان اسلام نشانه‌های تحقق این وعده است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خطبه‌های نماز جمعه ادامه داد: امروز ما انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که مقتدا و ولی فقیه زمان ما با صلابت در خطبه‌های نماز جمعه با سخنان مستحکم، مقتدرانه، مستدل و حکیمانه خود دشمن را در بهت فرو برد.

مشاور سازمان اوقاف و امور خیریه متذکر شد: انقلاب اسلامی دستاوردهایی مانند پیشرفت و توسعه در همه علوم اجتماعی و فناوری‌های کاربردی را در لایه لایه‌های اجتماع به همراه داشت.

وی گفت: به ثمر نشستن این برکات و روشن شدن این حقایق جز با وحدت و انسجام مردم و پیروی از دستورات رهبر جامعه اسلامی میسر نمی‌شد.

رضوی‌مهر ابراز داشت: جوانان ما امروز رهرو راه شهیدانی هستند که با خون خود این درخت را آبیاری کرده و در راه دفاع از میهن اسلامی ثبات قدم داشته و شهدا را الگوی خود قرار داده‌اند.

وی گفت: شهدای انقلاب اسلامی در حقیقت پیوند با خدا بستند و با خون خود این پیوند را تثبیت کردند و امروز ما در سی و سومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی این شهدا را در کنار خود حس می‌کنیم و به روح پاکشان درود می‌فرستیم.

مشاور سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه انقلاب بزرگی در راه است، ابراز امیدواری کرد: به زودی شاهد فروپاشی غرب و از هم گسستن حکومت صهیونیسم خواهیم بود که این مهم نیز با اتحاد ملت‌های مسلمان ممکن خواهد بود.

وی اذعان داشت: انقلاب اسلامی همانطور که در زمینه‌های مختلف فناوری به افکار و تولیدات در کشور سرعت بخشید، از لحاظ پشتیبان برای احکام اسلام نیز تا آنجا پیش رفت که ایران امروز ام‌القرای کشورهای اسلامی شناخته می‌شود و تمام مذاهب اسلامی به این حقیقت رسید‌ه‌اند که انقلاب اسلامی پشتیبان اجرای احکام اسلامی و آرمان‌های رسول خدا(ص) است.

رضوی مهر خاطرنشان کرد: امروز گسترش تفکر ایران اسلامی در غرب موجب این شد که در اروپا و غرب شاهد اسلام خواهی جوانان باشیم.

وی افزود: دشمنی امروز غرب با قرآن به این خاطر است که به برکت بیداری اسلامی جوانان به قرآن، مساجد و علمای اسلام گرایش پیدا می‌کنند و این برای سردمداران کشورهای غربی بسیار دردآور است.

مشاور سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: در 22 بهمن تمام چشم‌ها به ایران اسلامی دوخته شده و حضور حتی یک نفر در این راهپیمایی برای دشمن قابل محاسبه است.

وی گفت: برای دشمن بسیار دردآور است که ببیند در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، زن و مرد، پیر و جوان یکپارچه در صفوف متحد به راهپیمایی بیایند و از کیان انقلاب اسلامی دفاع کنند.

رضوی‌مهر ادامه داد: از طرفی هم انتخابات را در پیش داریم که مظهر مردم سالاری دینی در کشور ماست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان از چندی پیش فعالیت خود را شروع کرده و با استفاده از بنگاه‌های خبرپراکنی خود در صدد هستند حضور مردم را کمرنگ کنند، اما به فضل الهی تا امروز دشمنان موفق نشدند و هرگز موفق نخواهند شد و مردم با حفظ شعار جذب حداکثری و دفع حداقلی در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول