اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

دستاوردهای انقلاب برای نسل امروز تبیین شود

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش با بیان اینکه عزت، استقلال، شهامت و اقتدار از دستاوردهای نظام اسلامی است، گفت: باید دستاوردهای انقلاب برای نسل امروز تبیین شود.

دستاوردهای انقلاب برای نسل امروز تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز بعد از ظهر امروز در آئین بازدید مسئولان ادارات بخش آبپخش از کتابخانه عمومی شهر آبپخش با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر دهه پاسداشت خوبی‌ها و نیکویی‌هاست و باید از تمام توان برای بزرگداشت آن بهره برد.

بخشدار آبپخش عنوان کرد: مردم آبپخش مردمی متعهد، متدین و ولایتمدار هستند و از دیرباز عشق خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثابت کرده‌اند و همواره برای تحقق اهداف والای این نظام مقدس تلاش کرده‌اند.

وی با تاکید بر تبیین و تشریح اهداف و ارزش‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای نسل جوان و نوپای جامعه اسلامی، افزود: عزت، استقلال، شهامت و اقتدار از دستاوردهای نظام اسلامی است و بیان ثمرات انقلاب و دستاوردهای آن و انتقال این مفاهیم به نسل آینده می‌تواند نقش مهمی در افزایش بصیرت و آگاهی جوانان در مواجهه با دسیسه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایفا کند.

خرم‌روز بیان داشت: منابع ارزشمندی در زمینه تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و مطالعه این منابع نقش مهمی در آشنایی جوانان با انقلاب اسلامی و اهداف و ارزش‌های آن ایفا می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در مسیر علم و دانش قرار گرفته و تلاش دانشمندان میهن اسلامی خشم دنیای استکبار را به دنبال داشته است و به برکت خون شهدا، خصوصا شهدای عرصه علم و دانش امروز ایران اسلامی در اوج عزت و سربلندی قرار دارد.

بخشدار آبپخش اذعان داشت: مطالعه یکی از راه‌های علم‌افزایی و بصیرت‌افزایی است و باید مسئولان جامعه تمام تلاش و توان خود را برای گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه به کار گیرند.

خرم‌روز گفت: بخش آبپخش پتانسیل‌های خوبی در زمینه گسترش فرهنگ کتابخوانی دارد و باید از تمامی توان و پتانسیل‌های موجود در بخش به نحو مطلوب بهره‌بریم.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول