اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مجمع امور صنفی، توزیعی و خدماتی قم خبر داد

برنامه‌های متنوع اتحادیه‌های صنفی به مناسبت دهه فجر

خبرگزاری فارس: نماینده مجمع امور صنفی، توزیعی و خدماتی قم گفت: اتحادیه‌های زیر پوشش این مجمع برنامه‌های بسیار متنوعی را به منظور گرامیداشت دهه فجر و هفته وحدت تدارک دیده‌اند.

برنامه‌های متنوع اتحادیه‌های صنفی به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید حسین سیف‌زاده در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم که پیش از ظهر امروز به منظور هماهنگی برنامه‌های ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در قم برگزار شد، اظهار کرد: کمیته اصناف مانند سال‌های گذشته اقدامات مناسبی را در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های جشن دهه فجر تدارک دیده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعددی که اعضای این کمیته با هیئت رئیسه اتحادیه‌های زیر پوشش در قم داشتند، افزود: نخستین مراسم مرتبط با این موضوع در سال جاری، 13 بهمن ماه با حضور هیئت مدیره اتحادیه و مجمع اصناف برگزار شد و برنامه‌هایی مانند اجرای سرودهای انقلابی، نمایش و اهدای جوایز به 33 نفر از شرکت کنندگان به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.

نماینده مجمع امور صنفی، توزیعی و خدماتی قم خاطر نشان کرد: امشب نیز مراسمی با همکاری پایگاه سه امام حسین(ع) و اتحادیه لوازم خانگی قم برگزار شده و برنامه‌های متنوعی خواهد داشت ضمن اینکه به 66 نفر از شرکت کنندگان نیز جوایزی اهدا می‌شود.

وی از برگزاری مراسم جشنی در روز 21 بهمن ماه سال جاری با حضور اعضای پایگاه 21 بسیج قم خبر داد و گفت: برنامه‌های دیگری نیز در همین زمینه تدارک دیده شده است ضمن اینکه تذکرات لازم به اعضای هیئت مدیره داده شده تا در مورد انتخابات و راهپیمایی روز 22 بهمن، هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

سیف‌زاده ضمن تشکر از همکاری شهرداری قم در ارائه مجوز رایگان به منظور نصب بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر ابراز کرد: در سال جاری هماهنگی خوبی میان تمام دستگاه‌های استان برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن جشن‌های دهه فجر و هفته وحدت به وجود آمده است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول