اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران:

دهه فجر تجلی میراث معنوی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: دهه فجر تجلی ولایت‌پذیری و میراث معنوی ملت ایران است.

دهه فجر تجلی میراث معنوی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام مختار نظری بعدازظهر دوشنبه در جمع کارکنان شهرداری نکا در نمازخانه این اداره با گرامیداشت دهه مبارک فجر بیان داشت: بازخوانی دوباره انقلاب در دهه فجر و بیان رشادت‌های انجام شده از مهم‌ترین وظایف مسئولان در این نظام است.

وی اظهار داشت: بیداری اسلامی جهان الهام گرفته از انقلاب اسلامی ایران و رهبری این نظام است و باید این الگو برای همیشه برقرار باشد.

حجت‌الاسلام نظری یادآور شد: بعد از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اکنون جوانان ما باورهای بسیاری را برای ایران و جهانیان زنده کرده‌اند و توانسته‌اند کارهای بزرگی در عرصه‌های مختلف انجام دهند که این به‌واسطه ولایت‌پذیری محقق شده است.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) نعمت بزرگی برای ملت ایران بوده است که باید شکرگزار این نظام و ولایت فقیه باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران بیان داشت: دشمن و استکبار جهانی با بکارگیری همه راه‌ها درصدد متوقف کردن رشد علمی و پیشرفت جوانان ما بود که درایت و هوشیاری جوانان مانع از این کار شد و دشمنان را ناکام کرد.

وی با بیان اینکه کشورمان اکنون در موقعیت حساسی قرار دارد و برای رسیدن به توسعه پایدار در تمامی عرصه‌ها و مطرح شدن به عنوان قدرت جهانی است، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین وظیفه ما در این برهه از زمان، پایبندی به آرمان‌های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از فرامین ولی فقیه است.

حجت الاسلام نظری ادامه داد: باید در این ایام ارزش‌های انقلاب و اندیشه‌های امام راحل به‌درستی در جامعه تبیین شود تا شاهد رشد و شکوفایی بیشتر باشیم.

وی همچنین با تاکید بر صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی، اظهار داشت: انتقال ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در قالب برنامه‌های متنوع و گوناگون به نسل‌ها ضرورت اجتناب‌ناپذیر انقلابی است.

حجت الاسلام نظری همچنین با تاکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات گفت: این حضور حداکثری می‌تواند پشتوانه محکمی برای نظام بوده و دشمنان را از ادامه راه خود مایوس کند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول